2012-01-11
 20:12:55

Nollställd.

Lite ringrostig vad gäller att blogga. Barnen har nattats och jag känner för att bara sitta ner i soffan och göra ingenting, zappa lite på tv. Göra ett försök i att komma i säng relativt tidigt. Det är inte kul att försova sig på morgonen. Vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt, men det är väl bara att fortsätta att kämpa.

Har pluggat lite idag, blev nästan lite besviken på mig själv för att jag inte fick så mycket skrivet, men det var lite klurigare på den här uppgiften om vad jag skulle skriva. Det går inte att sitta för många timmar i streck heller. Så imorgon tar jag nya tag att färdigställa det.

Hm, jag har visserligen lite saker att göra, ska fundera en stund till om jag ska resa på arslet eller inte :P

Ciao.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: