2012-01-09
 11:36:29

Nytt inlägg, nytt år, nya tag!

Jag har inte skrivit blogg, eller överhuvudtaget varit speciellt aktiv med bloggen på senaste tiden. Jag säger som alla andra att jag ska försöka göra ett nytt försök med det. ^^ Att jaga tillbaka alla läsare är en kamp för sig, vet inte vilka jag fortfarande har kvar. Men det kan vi alltid råda bot på.


Målning pågår i köket och före/efter bilder kommer senare. När allt är färdigt.
Som jag själv trodde så sa det bara poff så var julen över, man stressade som en gris in i sista minuten och sen så var det som att blinka och så hade man farit runt överallt och kastat julklappar på varandra, sagt god jul och ätit sig proppmätt. En vecka senare står vi och skålar in det nya året, det är helt sjukt så fort tiden kan gå ibland. Men nu är det äntligen slut på lovet och allvaret börjar imorgon igen! Ska bli så skönt! Och en annan får sätta sig med skolböckerna igen! *pust*

Nu inväntar vi mormor och Bibbi, och när jag har min käre mor här så passar jag ju på att utnyttja henne lite, hon ska få visa mig lite vad jag ska göra med mitt tyg som ligger och väntar.

Sitter mest och väntar på att tiden ska rulla på så jag får måla på omgång nummer 2 ;)

Ciao.


Catrin

Jag läser :D



PUBLICERAT: 2012-01-12, 16:54:19 | URL: http://cattelinski.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: