2006-11-04
 23:33:51

Eyy va fan!

Mitt förra inlägg kom ju inte med, det som var såååå roligt!!!
Orka skriva om allt..... jag som gjorde en sån kul grej!! Ahhh kurt kommer!!! AKTA!!! var var var ska jag gömma mig??!!! Hahahaha!!!

Mmm just det, och så var det det här med puckmo schmuckmo peckmo schmeckmon!!!
Jag vill egentligen vara så jävla less på dom, eller ja det är jag ju oxå!!
men jag gör ju bort mig själv, inför mig själv!!! Inte bra!! va enkelt livet vore om det redan fanns en instruktionsbok!! och förmodligen inte ett dugg roligt då! för allt ont har ju nå gott med sig sägs det, jävlar va mkt gott jag måste få snart då!! men det tror jag inte ett dugg på..

vad är det som är så jävla svårt med att vara ärlig egentligen, bara säga som det är?!?!
visst, det kanske sårar, men är det bättre att det sårar senare, framåt i tiden, då allt redan kanske är försent!! Tycker man "si" så säg inte "så" då!!!!! det slår ju bara tillbaka med tiden iaf!!! Så onödigt!!
ja jag pratar om karlar, för er som inte förstått det än!!

borde inte vara så svårt att lista ut heller!! för den delen!
Japp, klart som fan jag klarade det!! det var ganska roligt faktiskt!!
jag hade helt klart bestämt mig, och så gjorde jag det bara, hann nog fan inte ens bli nervös!
det kändes skithärligt att göra det!!! jag sa bara att nu gör jag det, o så blev det!! en riktigt impuls grej!
men jag ångrar mig inte det minsta!! jag tänkte inte ens efter, det bara hände!!
nej jag pratar inte om oskulden, utan min nya piercing, i läppen!!
wiiieee!! GLAD!!!

undrar om jag ska sluta stirra på tlfn med förhoppningar att du ringer eller om jag ska ta tag i saken själv?!?! det sistnämna lär det nog bli! jobbigt värre!
det ska vara så jävla svårt att visa lite respons!! att hålla en kontakt krävs två ändar!! och när det bara är en så börjar man ju undra, men det är fan upp till den andra att säga ifrån om den inte vill, man är väl för fan ingen jävla tankeläsare heller!!

egentligen undrar man ju vilken planet man är född på!! här sitter man o gnäller om saker o ting som gör så ont att det känns som hjärtat vrids ur som nån jävla disktrasa, men ändå ska man utsätta sig för plågandet ändå!! jag vet ju mkt väl att jag sitter med klumpen i halsen o dubbla slag i hjärtat när jag gör "det" med rätt så mkt vetskap om att jag kommer svära o bli arg o ledsen efteråt, ändå så kan jag inte låta bli!! ja menar, så jävla roligt är det inte att plåga sig själv! Shit asså!! Nä dax för nya banor tror jag!! Annars kommer det här gå åt pipan!!jag som gjorde en sån bra grej av det förr förra helgen!! varför lät jag det inte vara så, nääää vi bryter våra egna ord, ja ja menar varför inte!!!! GAH!!! rent helvete att lyssna på sitt hjärta ibland när det känner nåt helt annat än vad förnuftet säger!!

nej dax för tlfn nu då!!

Over and Out // Me the one and only

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: