2006-11-13
 11:25:41

Jo tjena Torsten!

Tänk att man aldrig slutar att förvånas. Och jag förstår inte att man är dum nog att gå på det varje gång heller.
Sitta och svära över nåt gång på gång på gång, visar ju bara egen dumhet!! Lägg ner! Japp!
Raderat och klart! Inte ett dugg svårt heller. När man tror att saker och ting är på ett sätt, som har tagit sin tid att vilja tro på oxå, då ska det raseras !!!

När man äntligen vill visa omvärlden att man vågar igen, då ska mattan under benen dras undan i ett svep!

Hur i helvetes jävlar ska jag hitta samma igen, det trodde ju jag var omöjligt !!!
För det var nåt som var alldeles galet underbart med dom här känslorna !!
Och jag trodde på det !! Och om jag hittar det igen, hur jävla stor är chansen att jag törs igen då !!
Jag skulle ju tro det !!  Av vilken anledning !!??!!??
Än en gång, så var det, tragiskt nog men sant, för bra för att vara sann !!
Kan aldrig tänka mig att denna person verkligen är så .............. för sagor är inte sanna, det är bara en fantasivärld !! Den sagoprinsen finns inte på riktigt !! Och det var jag tvungen att komma på nu !!

Just nu känner jag egentligen ingenting !! Tomhet dock !! Men det borde vara en känsla det med !!

Jag träffade dig och du fick mig att glömma Idioti ...
Vem ska jag nu träffa för att glömma Dig !!??


Fast det lär nog inte bli några problem, har ju träffa idioter tidigare, så det var ju inget nytt !!
Och dumt av mig att lägga ner massa jävla tid på att skriva om en sån idiot.

I helgen kommer det nog att kunna bli riktigt roligt !!
Jag kan ju alltid hoppas på att man kan gå ut och roa sig !!
Dansa arslet av sig, dricka lite alkohol oxå !!
Och vara med den jag tycker om mest !! MIG SJÄLV !! då kan jag ju iallafall inte komma o klaga sen ...

Tänk att man inser så mycket saker när man skriver ner allt, inte ett dugg svårt !!

Och jag bara älskar singellivet helt plötsligt !!

Har ju massa ställen till, att åka och leka på !! Don´t forget that !!

Det här borde vara början till slutet, för nu är det så tomt det kan bli !!
Men ändå är jag ju ändå inte nöjd, men det får räcka fan !!

Over and out // Me the one and only



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: