2006-11-19
 18:36:46

Och där satt jag...

naken i ett badkar ihop med en naken karl...
Vi hade bar himmel, morsan o gänget var oxå ute så vi var samlade allihopa.
Mormor kom förbi med två st hängblommor och undrade om dom skulle hänga på bak eller framsidan, jag tror det blev framsidan. Sen kastade jag iväg några cigg på marken så det började att  brinna men dom var aldrig tända, men det var nån spalje med nån konstig markering på som lös och vi anade att det var nå ont med denna och den såg till att det började brinna.
Sen försvann mitt badsällskap nånstans och jag oxå.....


Sen vaknade jag av att min älskade dotter kom o la sig... neeeeeeej vad jag ljuger, det var ju på morgonen när jag äntligen lyckats somna om mina två timmar, det var då hon kom, den här drömmer uppenbarade sig ju fram tills att min tlfn ringde inatt runt kl 3... av nån tönt jag inte ens känner...
sen hade jag ju sällskap ett par timmar i tfln, och han snarkade ganska hårt efter att vi legat tysta ett tag, och jag då, kan ju inte låta bli, jag frågar catrin efter hennes drygaste ringsignal.
hon får fram den och jag sätter den mot tlfn som jag pratar i och den är tyst i början sen  är det Ragge som skriker allt vad han har "ROOOOONNY" ... det var nåt som lät i andra änden då, jag vet ej ännu om det gav nå resultat, men det skulle han aldrig våga erkänna iaf  ;p

Nu äre läggdags av barn.... Illa kvickt, sen jävlar händer det grejer!!

Åhhhhhhhhhhh den underbaraste tiden på hela dygnet! När det blir alldeles tyst, ens egna tankar nästan ekar!

Men nu vet jag inte ritkigt vad det var jag skulle skriva!!

Har tittat på Riddick!! Åhhh Aahhhh Ohhhh SHIIIT!!!! Vilken karl alltså! Mm det är en riktigt karl!
Wwiiieeehiiiii!!!!! Vin Diesel pratar jag om för er som missat det! Ojoj, här vare blött!

Sen äre massa annat skit som jag inte orkar ta här och inget jag tänker prioritera heller, orka liksom!!
Nu är det bra humör som gäller och det är ju det jag vill ha så då blire det som blir valt!!!

Puss och Godnatt !!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: