2006-10-13
 09:30:23

Äre så?

Tänk om man kunde få svar på allt här i livet!!
Eller tänk om jag kunde få svar på dom frågor som håller mig sömnlös om nätterna.
Det plågar mig. Ingen som ser egentligen för det kommer smygandes vid sovdags.
Plågar mig mest för att jag är nyfiken och vill veta, men va fan gör man!!??
Framstår som ett pucko?? Nej det överlåter jag till alla andra idioter.
Vad är det som ska vara så svårt??
Ska det vara så svårt att förstå???
Varför måste det vara en massa hinder jämt? Det är väl bara att köra på för guds skull.
Det enda som kan hända är att det går åt skogen och det vet jag att det inte gör!!!!!
För jag har aldrig fel!!!!! Och det vet du mkt väl!!!!!!!
Så ge det för i helvete bara en chans!!
Släpp alla hämningar o tankar o allt vette fan, se det bara som en jävligt rolig utmaning!!!!!!
Man måste chansa ibland ju!!

Jag ska nu köra ett test här, eller snarare föra en liten sak...
Varje morgon när jag böjer mig ner för att sätta på dotter skorna så grabbar jag tag i en sko, och hon lyckas varenda gång lyfta på fel fot. Visst att det kan vara slumpen, men när hon inte ens tittar ner på vad hon gör utan bara lyfter ett ben hur kan då aldrig oddsen vara med mig på att hon lyfter rätt nångång!!
Det måste ju liksom vara 50/50 på om det blir rätt eller inte!!
Ska inte köpa nån trisslott eller nå med dom dåliga chanserna!!!

Hörsdå hej!!

Over and out/Me the one and only



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: