2006-10-08
 08:55:54

Hopplös är jag!!

Jao men så är det! Nä inte hopplös alltså, jag lever utan hopp alltså!!

Mitt allra första inlägg, publicerat o allt!!

Men allt jag hade skrivit kom inte med så jag fick börja om ju!
Här får man inte yttra sina allra innersta känslor inte!!

Får väl börja vara lite mer finkänslig i mina ord så får vi se ,
Men sånt är ju frustrerande! Om jag inte får ut det jag tänker o vill!!

Mitt kinesiska horoskop var ruggigt!! Där stämde det väldigt bra!

Slog upp ögonen, pigg som en lärka!!! Ungarna stod i spjälsängen o gorma!
Visst den ena hörde hemma där, jag är ej ägare till denna, men till den andra som egentligen
sovit på soffan och sen gått in o klättrat ner till lilltjejen där i!!

Ja jisses alltså!! Jag säger då det.... nej just ja, jag skäms ju aldrig! Glömde!!!
Ha en hel del att förklara nu, men det älskar ju jag att göra, föra en konversation!!
Förklara vad jag menar, och näää jag ger mig inte förrän det är genomfört!!!

Kom inte här o tro att du är nå! För det vet jag redan att du är ;o)

Såna här saker, kan jag skriva massor!! Bloggar alltså... skulle kunna skriva hur många sidor som helst!
Men nej faktiskt, mina allra innersta tankar tänker jag inte dela med mig än!!!! För det kan bara bli fel!!
Och är det nåt jag inte gör, så är det just FEL!!

Att du inte tröttnat på mig än trots min envishet, det värdesätter jag högt!!!!! Bara så du vet!!

Over and out /// Me the one and only



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: