2006-10-11
 09:05:36

jo men visst

jag kallar mig nog fortfarande för nybörjare på det här.....

idag var jag för guds skull i tid...

en sak jag skrev när jag äntligen lyckats flytta till sala!

"När jag bodde i E-tuna var inte mitt liv alls mig likt!

Det var jämt upp o ner, mådde hela tiden skit!

I mina drömmar svävade jag alltid på moln!

I hopp om att ta mig därifrån!

Mitt inre har växt och jag har blivit stark!

Landat på jorden och låtit fötterna tagit mark!

Vill att alla ska veta hur fucking jävla lycklig jag är idag!

Många tror att allt är neråt för att inget är fixat än!

Men från att höra att man är dum i huvet vardag,

till ett nytt eget liv, till en ny egen säng!

Det är stolthet, jag vet att jag är kort,

men tro mig jag har växt! Högt upp bland molnen.

Och när jag pratar med Dig, så ler jag hela tiden.

Vägen var lång, men den gick sen snabbt!

Nu ska jag bara mitt liv komma ifatt!"

Åh det är så underbart!!!
-blackout-

hej så länge!
Over and out / Me the one and only



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: