2006-10-27
 10:29:48

Varför?

Jag hatar ordet varför!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
varför det?
varför då?
varför inte?

Jag vill bara springa ut i skogen o skrika!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!
sån underbar känsla att göra det!!!!

Det var ju så underbart!!! Jag vill verkligen inte.. det var absolut jättejobbigt att behöva göra det!!
Du anar liksom inte... jag tror fan inte du gör det! Det må vara patetiskt men jag kan ju inte ljuga för min känslor! Det är ju en känsla jag har, och den kan ingen i världen rå för eller styra!! Inte ens jag själv!
Varför?
Det visar sig med tiden försöker jag intala mig själv, men ja asså efter det där så vill jag inte vänta, jag vill veta och det är NU!!
Jag kan inte säga att det gör ont! E ju lite frustrerande känsla bara! Som finns absolut varenda sekund!
Varför?
Och det här det absolut värsta!!! Jag kan inte skriva ut i ord vad jag känner!! Eller jo, det är inga problem, men inte här!!! It´s to much of information! Jag vill ju bara släppa allt och följa med i strömmen! Men törs jag släppa allt, släpper jag efter för mycket då? Går allt i krasch då? Jag vill veta vem du är som vrider om mitt hjärta så att jag inte törs följa dess vilja!
Varför?
Ja, kommer jag nånsin få veta det. Det är ju för fan bara att låta bli att bry sig så blir nog allt bra i slutändan!
Usch jag bevittnade nå hemskt igår! Vännen som tillslut besvarade han att det han som hon inte kunde sluta tänka på. Klart att han redan visste men han fick en bekräftelse. Så säger hon till mig, att det gör så ont, för hon kommer aldrig få sin kärlek besvarad utav den hon älskar! Fy fan va hemskt alltså! Det knöt sig i magen på mig! Självklart har man varit olyckligt kär! Men att älska nån så högt och veta att den personen aldrig kommer göra detsamma! eller ännu värre, Kan inte göra detsamma för han har redan allt. annars så....
det är nån annan som får hans kärlek!! nej för fan!! usch o blä!! tyst nu!!
jag har fått höra att man ska följa sitt hjärta o kämpa för det man vill ha, och ja!!
Varför inte??
Varför ska jag nöja mig med nå annat när jag kan kämpa och H O P P A S att jag får det jag vill ha!!
Och varför i hela fridens namn inte lyssna på vad sitt hjärta säger, låter ju hur sjukt som helst att inte göra det!!
Så enkelt var det att komma fram till det!! Det var inte svårare än så!
Behöver jag inte ens undra varför! Just go for it!!
Jag får snart krama min tjej! och jag ska krama henne så hårt!!
Tror ni på det här?? Det gör jag, T R O R alltså! För första ggn på länge, känns inte fel heller.
Och har jag helt fel får jag väl stå ut med den smällen. Inget som jag inte varit med om förut!!

nej jag är inte en sån här stor grubblare egentligen!! Sånt som kan hända bara när känslorna tar över.
men nu har jag ju grubblat färdig och kommit fram till nå så simpelt!!

I wanna know what real love is!! Nej jag sjunger inte, det är exakt vad jag vill! På riktigt!
Inge halvdant skit! Ha nån som är galet kär i en! Det är kärlek!

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: