2007-04-06
 10:14:39

Kl 05.00

Japp, den tiden har jag klivit upp den här veckan, även idag fastän jag är ledig *morr*
I måndags började jag på min praktikplats =D Mälardalens Mekaniska, med svetsning =D
Det är så underbart kul!! Och det är ju bara karlar där ;)
Svettiga, skitiga karlar =D Trevliga sådana oxå! Och det var så kul med kvinnligt sällskap tyckte dom!

Jag var mkt söt i min lite halvt förstora blåa overall ^^ Haha!!

Har fått mkt beröm över hur duktig jag är på att svetsa! Då har jag alltså gjort det i bara tre dagar :P

Fick prova på lite grann första dagen med en metod. Sen på tisdagen satte dom mig på den svåraste metoden,

för det fick dom göra i skolan sa dom o skrattade. Men jag kom igång ganska bra med den, att stå o testa med raka streck kom jag in i

rätt så snart, men att använda metoden för att fästa ihop grejer var desto svårare :P men jag använder ju min kreativitet och fipplade lite och

så hade jag gjort mig nåt. Men det var klurigt.

Jobbar ju då ihop med min bror och han bara skrattade åt mig när jag gjorde min andra grej. Det var ju inte meningen att det skulle bli nåt

jag hade ju bara hämtat några skrotbitar så vips så blev det nåt med kanske två askkoppar på och en hållare för tändare kanske ^^
Who knows!!

Efter dessa fyra veckor hoppas jag att jag får ett bra omdöme så af vill betala en utbildning åt mig på 25 veckor. Så blir man utbildad svetsare!

Det ska bli riktigt skoj, men jag ska inte ropa hej än. Men det känns som att jag inte behöver oroa mig. Kan nog känna mig rätt säker =)

Igår mådde jag inte ett dugg bra, uscha! Det var riktigt hemskt!! Blä!! Jag mådde jätteilla! Jag försökte verkligen kräkas men det gick inte.

Att må illa är det absolut värsta jag vet när man inte vet vad det är så jag brukar alltid stoppa fingrarna i halsen ^^ Just för det att jag vet att om jag får

kräkas lite så mår jag genast bättre efteråt. Jag vet, äckligt, men så skönt att få bort illamåendet! Då jag blir som en 3åring när jag mår illa. Känner

mig alldeles gråtfärdig och vet inte alls vart jag ska ta vägen.

Gick o la mig i ett bad, då kändes det faktiskt riktigt bra! Och där somnade jag oxå, jävlar va läskigt det var när jag vaknade, hela jag sprattlade till

när jag upptäckte att jag låg i badet! Haha!!

Jahapp! Vad ska man göra idag då?? Jo jag tänker vänta hela dagen på ett sms!! Jag hoppas verkligen, verkligen att jag får ett sms idag!! Vill så gärna

att du skickar ett sms!! Gud, då är hela min påsk räddad ;)

Nä men kolla! Nu är ju kl 10, då kan ju jag gå till affären!!! Hämta ut paket =D Wie!!!!

Idag mår jag verkligen toppen!! Ingenting kan förstöra min dag idag!!!! Verkligen ingenting!!! Inte ens DU ditt äckel!!

Idag! Jag funderar... kanske idag... tror jag ska sätta en morot! Njae inte bokstavligen då! Men om jag får det där sms:et!

Undra om jag ska försöka sluta då... Jag tror nästan det! Har ju varit jätteduktig i två dagar nu! Vi får se! =)

Nej nu vill jag klä på mig o komma i ordning! Göra lite fint hemma o så =) Påskpynta lite, lilltösen har ju gjort så fint påskpyssel på dagis =D

Min ängel!! Mamma älskar dig oändligt mycket!!!


Jag kan inte tänka på så mkt annat just nu så jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva!!

Kyss o Klem på er!!

Glad påsk!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: