2007-04-11
 20:40:17

Why?

Jahaja

hade så mkt att skriva men nu kändes det alldeles tomt!

Jag förstår inte att jag kan må så bra när jag pratar med dig... och sen blir jag så kluven när vi pratat färdigt!!!

Det skär i hela kroppen och jag vill ju så gärna träffa dig!! Varför skulle det förstöras för???!!!

Är det bara nåt jag inbillar mig eller.... för så här har jag ju inte känt sen det var "du och jag"!!!

Det har ju blommat upp igen.... nu..... men varför??

Men skulle jag känna så om jag fick chansen att träffa dig??? Ja det kan jag ju inte veta...

Men du väcker så starka känslor hos mig och ibland så är det faktiskt ganska irriterande...

Från att vara på ett bra humör idag till att bli riktigt deprimerad fick du mig av en kvarts lång diskussion typ...

Uscha ja!!

Idag har jag varit hemma då min dotter inte mått så bra... blir till att vara hemma imorn med!!

Det blir ju verkligen ingenting det här... va fan var det jag hade att skriva egentligen!!

Det är riktigt roligt på jobbet... svetsat fyra egna saker nu =D hehe men dom svetsade jag inte för att svetsa snyggt ;P

utan för att få ha nåt att göra... haha

I lördags hade jag det riktigt kul med maria!! Trevligt hade jag det sen oxå!! ^^

Men det är min egna historia!! Eller hur maria!?!

Nehe eftersom jag inte kommer på nå mer just nu så får det väl duga då!

Kanske kommer på senare... det visar sig!!

Puss o klem!!


Maria

Ja det får vi göra om snart igen ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: