2007-07-17
 12:37:27

Danne...

du ska ha s-t-r-y-k ;P

Haha. Jag vet att det är många som tycker att jag gör galna saker men WTF man lever bara en gång, iaf jag!
Och en viss del av det jag gör mår jag så jävla bra av och verkligen känner kicken av ett underbart liv.
Tycker ni att jag gör fel?! Håll det för er själva, för tala om för mig vem som är perfekt!?
Alla gör vi saker som går att skvallra om. Och alla vet vi ju hur den här staden funkar, här tror vi ju på allt vi hör!

Jaha, sen då!? Tror det är en som frågat mig om min helg, så för er som är nyfikna och intresserade, ni kommer inte få veta nåt här iaf! Haha!
Det är då det visar hur många som egentligen är intresserade !!! Haha!

Nej nu ska jag inte låta så. Jag gjorde ett par trevligt saker, och ett par andra trevliga saker.
Kommer sakna det uppfällda toalocket ;)

Logisk är jag tydligen oxå, men det orkar jag inte dra här, ni vet ju om det, de flesta utav er iaf!

Nu har jag tråkigt. Ska nog gå och klippa gräsmattan.

Sen fika litegrann.


Och just ja, ALLT är bättre en s-e-x ;)


Rockern

...tydligen är choklad bättre än sex ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: