2007-07-31
 14:47:14

Det kommer att göra ont!

Vet du om att du fortfarande gör mig besviken!!??! Det här säger jag absolut INTE för att klanka ner dig eller så, jag vet inte ens om det är nån mening med att skriva, eller om jag gör fullkomligt bort mig. Och jag vet att du avskyr sånt här daltande och jag vill inte vara den där som är efterhängsen, men av nån anledning har du väldigt svårt att höra av dig!!! Jag är inte ute efter dig eller nå dylikt!! Jag fann en bra kompis bara... och jag hoppades väl på att det skulle vara ömsesidigt!! För våran kontakt, den hänger på mig... o det vet du oxå!!

Och jag vet att man kanske inte har så mkt kontakt med såna som man inte kom så långt med,
speciellt inte när man skaffar seriöst...

men på msn känns det som att det kvittar, där kan man höra av sig o prata med vem fan som helst!! Så det är inte heller nån ursäkt om inte det är nå personligt i det hela!!

Och nu gör jag samma sak om igen... men mmm jag vet inte varför men den här gången är jag för envis för

att bara låta dig gå!!

Men jag har tackat för mig till många människor när jag anser att det inte är värt att ha nån kontakt!!
Ska det vara så svårt då!!

Men det vill jag ju inte heller....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: