2007-06-14
 11:15:36

Beslutsångest!

Det var jävla mysko det blev i ett utav inläggen då, alla utropstecken blev till frågetecken!?!!?! nej det är inte jag som klantat mig!!

Just nu går Bonnie Tyler´s Everybody hurts. Då sjunger hon "everbody hurts sometime" Jag tänkte ändra lite... kanske skriva en helt egen låt... *YLAR* EVERBODY HURTS ALL THE TIME!!!!!!
nu riktar inte jag detta till nån speciell utan mest till alla dom som tar åt sig!!!
Jag får höra skithistorier hela tiden och man slutar fan aldrig att bli förvånad!! Den ena efter den andra!!
Haha!! slog mig en viss sak... kanske dax o sluta gnälla på karlar!! Vilket liv jag har!! Själv är jag ju singel, och sist hade jag ju trevligt helt klart!!
Kan inte ge er mer info än så!! Just nu iaf!!
Sitter hos Catrin just nu, fast hon är inte hemma. Lånar hennes dator för jag ska skicka iväg lite jobbansökan!! YEY!!!!
I högtalarna strömmar det ut riktig bölarmusik!!

HELGEN HELGEN HELGEN HELGEN!!!!! Tänkte jag säga men det var ju faktiskt i söndags jag åkte till sthlm, brukar vanligtvis vara helger som jag åker dit!!!
Men fan vilka underbara dagar jag hade där!!
I söndags var vi ju ut, det har jag redan informerat er om. I Måndags sov jag till halv tolv, det har inte jag gjort på evigheter... eller jo en gång slog mig nu för nån månad sen, men det är hysch hysch!! Haha!!!
Iallafall... På kvällen var jag bara hemma med Jill o Jonna, och så Linnea såklart!!
På tisdagen var det meningen att jag skulle åka hem men så blev jag medbjuden ut!!
Och inte var som helst utan till Norra Brunn!! Och titta på MAGNUS BETNÉR!!!!!!!! SHIT SHIT SHIT!!! Han är ju så jävla läcker *SMILE* Och fan va vi skrattade!! Satan va bra han var... ÄR!!!!! Helt klart min största idol inom ståuppkomikerna!! Ja jag vet!! Många som vet mkt större och bättre ståuppkomiker! Men jag älskar hans råa sätt.
Och hans image... att bara gnälla på allt!! Han verkar aldrig kunna vara glad... skulle man kunna tro på hans framförande iaf!! Men det är så guld!!!! Johan Rheborg var där oxå! Och även han är riktigt skön!!
Skrattade... det vill jag lova att vi gjorde!!! Tårarna sprutade på oss!!!

Och du Sandra.. va gör vi med kondomen?! KNYTER EN KNUT??!!
*ASG*
Den kommer jag leva länge på!!!!

Jag hade beslutsångest vilken kategori jag skulle ta, för alla skulle platsa!! Men men who give a fuck!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: