2007-06-11
 13:49:55

evighetsmaskin!

Karlar är idioter! Så är det bara. Det är oundvikligt! Det går inte att undgå dom. Och man kommer aldrig att komma ifrån det. Att vi inte kan leva utan dom. Men hallå.. om nån kommer fram till dig o frågar ?hej, vill du dela resten av ditt liv med ett pucko?? det säger ju sig själv vad man svarar? så precis.. hur fan ska det gå då? tänker alltså inte dela mitt liv med en karl?. Det klarar jag mig så gott utan!!! Ja ni får ursäkta tänkte jag säga.. men no hell.. men detta är mitt humör idag, men tro inte att det är dåligt!! Jag mår kanoners idag!! Riktigt jävla underbart!! Och detta råkar bara vara mina åsikter idag? och för all framtid!!

Tänka på mig?!?! Tjo pyttsan heller!! Men varför bryr man sig inte längre? börjar det bli till en vana eller??? Drf det inte känns nåt? mmm jag o polaren har haft många långa diskussioner!!!!!!!! Och fler kommer det bli.

 

Sitter för tillfället i sthlm och är lite småseg idag? kom hem kl sex imorse?

Var ut på lite rajtan tajtan!!! Var till syrran på hennes jobb? ett femstjärnigt hotell? blev bjuden på drinkar hela tiden, hann inte dricka upp den ena innan den andra stod framför näsan på mig ^^ det var skoj!! Kändes som att jag inte gjorde annat än gick inatt men men? sånt man får ta när man är van vid typ en korsning hemma i skitstan hahaha

  

To be continued!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: