2007-03-26
 15:44:23

Är du på riktigt???

Seriöst?? Shit alltså! Nä fan, nu blev jag ju förbannad direkt jag börjar att skriva!!
Ni är ju ett par jävla spånhuven allihopa!!!
Vem i hela helvetet är så jävla dum att komma på nåt sånt!! Den människan är ju inte ett dugg en världig kompis!!
Ja och sen tar vi tillbaka allt och erkänner att det var helt fel!!!!

Jo men eller hur!!! Jag är inte född igår!! Men sjysste att sköta det snyggt iaf!!
Jävla fegis! Jag tänker inte låtsas längre!! Du är konstig och det tänker jag fortsätta tycka!!!
Ja menar du vet ju för fan hur det ligger till... dom är ju trots allt mina underbara vänner!!!
Du har ju själv sett mig umgås med dom!!! Du har inte mkt innanför pannbenet som ens kan påstå nå sådan jävla patetisk grej!!
Hur jag än skriver så märks det inte ändå exakt hur jävla förbannad jag är!!!!!!!!!!!!!!!
Hade det här kommit upp i ansiktet på mig i lördagskväll!! Då hade ju jag gjort nåt jag fått ångrat länge!!! För då var inte jag nykter!!! Fast det hade ju varit underbart om det hade gjort det så hade man kunnat fått ut för sina aggressioner!!
Du behöver inte vara orolig att jag inte kan låta dig vara men du kan vara cool lugn, ska inte störa dig nå mer!!!
Tror det är bäst så!!¨
För i hela helvetes jävlar o hans moster jag önskar att jag kunde gräva ner mig under jorden och lämna den här jävla skiten!!!
Nu kankse alla fattar varför jag vill ifrån den här jävla fittstan!!!! För nu hände en sak för mkt!!! Den här gången var jag iblandad!!!! Jag har bara gått o väntat på det!! Men det spelar ingen roll vem som är det för är lika mkt skit iaf!!!
Nej inge vettigt kommer att antecknas här ändå så....


over and out!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: