2007-03-05
 09:21:21

Bilturen!

Jag var så sugen på chips och dip och tv. Bara moffa. En mysig tjejkväll hemma.
Ville ju kramas oxå men hade ju ingen barnvakt heller så jag orkade inte bry mig.

Kom till mormor med Linnea för hon skulle iväg och åka pulka med sin mormor.
Gick ner på staden för att handla på systemeet då fick jag sällskap i tlfn och jag blev verkligen sugen på att komma ut men jag var inte festasugen utan nåt annat drog mina känslor åt det hållet!
Knata hem med kassarna och ville gå och handla så jag gick till affären, hem igen och sen knata jag till badhuset för att sola som jag längtat efter hela dagen. Lyckades somna i solariet så jag hoppar till och blev sugen på chokladkakan som jag hade köpt på affären och fick för mig att jag hade somnat på soffan men upptäckte i samma sekund att jag låg kvar i solariet.
Solade klart och mamma ringde. Och så sa hon dom ljuva orden. " Vi har ju inga grejer här om hon ska vara kvar" Yeeah! tänkte jag då men tog inte ut lyckan än utan kom först fram till om hon verkligen skulle vara kvar, vi kom fram till att mamma behövde bara hämta en napp så var allt lugnt. Men bestämde mig iaf för att vara kvar hemma på den där kvällen som jag var så sugen på och försökte tänka ut hur jag kan tillrätta mina känskor som ville ha ut mig!
Kom hem till Catrin som pratar med sin mamma i tlfn och hon ger mig världens flin och klappar händerna! Hon hade fått barnvakt.
OK så nu skulle vi ut. Chipsen fick vänta! Jag hade ju bara en sak i huvet! Vi badade och duschade och gjorde oss klara att gå på fest. Typ förfest!
Fast vi var helt nyktra och så skulle det förbli resten av kvällen enligt plånboken.
Vi traska till festen satte oss i soffan, den ene fick i sig en cider och den andre två groggar. Vi surrade runt med massa folk sen började vi fundera på krogen. Jajamensan in på hotellet. Rätt dåligt med folk och jag blev påmind om sista dansen i ett sms. Vi dansade, träffade folk, var ut och rökte, dansade lite mer osv.
Fick sedan så jävla ont i ryggen så vi satte oss med jämna mellanrum.
Efter några timmar kom sista dansen, och den fick jag, den var ju redan förbeställd!
Det var bara så mysigt att få dansa sista dansen, istället för att vara den som står och tittar på, på alla turturduvor som står och kramas på dansgolvet.
Och nåt som jag fått bekräftat tidigare på kvällen påminde mig igen när dansen var slut, jag var vrålhungrig!
Efter många om och med med att stå i kö och få ut jackan så kom vi till kebaben. Såg några bekanta ansikten, blev bjuden på mat och sen begav vi oss, först skulle vi gått på efterfest, eller ja vi var ju bara 4-5 st så efterfest var väl att ta i men dom andra svek oss så Catrin tog taxin hem och vi började traska åt andra hållet!
Fick sällskap men det sällskapet drog ganska så snart efter att varit med upp en sväng. Lite mys i soffan med lite prat, lite skoj, lite kyssar, helt underbart, men lite senare var det skönt att krypa ner i säng.
Få dela säng, pussas och kramas, känna hud mot hud. Och lite utmattad få somna gott. Sov några timmar med fler överraskningar. Vakna upp, halka ner i soffan en stund och vaknade till ordentligt.

Och sen höjdpunkten av allt, fick ju åka en riktigt fräsch Saab hem, den åkturen du!

Hahaha ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: