2007-03-28
 21:19:18

Långt långt härifrån....

Era små jävla pissfittor!!! Tror ni att ni skyddar varandra!!! Så jävla äckligt omoget att inte ens kunna tala om för en person vad fan det är som pågår!!! Vad är du så jävla rädd för???!!! Att du vet att du har fel???
Att det kom fram till rätt personer och nu skäms du??? Svårt det hade varit att tala om för mig vad det är jag har gjort dig!! För det är ju mig du inte tål?? Är det inte mig du ska ta det med då??? Haha!! Hade jag varit så äcklad av nån, då hade ju jag talat om det för den personen!! Och ÄVEN varför!!!
Ne men kalla mig äcklig hora bara gör det!!! Det var fan nog det mest patetiska och humoristiska jag blivit kallad nångång!! Du känner inte ens mig så kom fan inte o yttra dig!!!!
Jag blir så jävla äcklad bara jag tänker på dig!!!! Inte alla ursäkter i världen kommer nånsin göra att jag vill överhuvudtaget prata med dig igen!!! Det kan du FETGLÖMMA!!!
Ni vet att det bara är mig ni hoppar på va??? FEL ETT: Ni tar det inte med den andra som är iblandad!!!
FEL TVÅ: Att ni ens kan tro nå sånt??!!! Och nu påstår du att det inte ens är därför!!!!
Nä va fan skulle det annars vara då, tror du att jag har knullat din lilla älskling eller!! ÄR DU ÄCKLIG ELLER????????? YÄÄÄÄK säger jag bara!!!!!!! Det är ju så uppenbart att du är så äckligt kär i han!!! Och du tror att jag varit med honom!!!! Så äckligt att jag har lust att spotta på dig!!!! Jag kan tala om för dig att det finns en människa jag hatar på denna jord!!!!! Av hela mitt hjärta!!! Men snart tar du fan priset!!!
Ni två ska ju bara vara jävligt glada att det inte förstörde nåt!!!!!!
Att inget förstördes är för att vi vet vad VÄNNER är för nåt!!!!
ÅHHHHHHHH!!!!!!! Jag hoppas för er skull att jag inte får syn på nån av er!!!!!!
Du är ju så äckligt feg!! Annars hade du fan kunnat ta upp det med mig!!!
Jag är så jävla förbannad att det gör ont i mig!!!!! Satan faaaaan!!!
Och ni tycker det är konstigt att jag tar åt mig när det inte är sant!!! Men VAFAN!!! Tror ni inte jag tänker på dom det kunnat drabbat!!! Dom är mina allra bästa underbaraste vänner!!!!! Som vet hur man beter sig!!! Alltså hade ni förstört det där!!! Då lovar jag att jag hade slagit er båda gul o blå!!! BOKSTAVLIGEN!!!!!!! Fan så skönt det hade varit!!!
Shit alltså!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: