2007-03-26
 09:09:11

Obeskrivligt

Åååååhhhhh åååååhhhhh!!!! Jag har ingen fucking jävla aning var jag ska börja!!!

mmmm inatt ååhhh neee vänta nu!!

Kryssningen torsdag till fredag!!! GUUUUUD!!!!!! han var där vill jag lova!!

Jag kan inte beskriva med ord hur jävla underbart kul det var alltså!!! Shit GAH!!!!

Så.... neeeeej... det går inte!! Jag kan inte... det var bara så jävla kul helt enkelt!!

Tror ni förstår det nu!!!

Men åh hur ska jag komma ihåg alla små detaljer jag ville berätta om då!!

Jo just ja... SKOTTPENGAR!!! det äre på mig!!

Japp, för jag den smartast av oss alla... NOT.... ratar båtens absolut hetaste kille!

Eller sch... vi går inte in på det för då får jag ju nästan skämmas!!

Då jävlar var jag iaf arg på mig själv!!!

Men sen då.... natten,, ja du... vilka nötter det finns! Ja okej jag sov inte i min egna hytt!

Men då tänker ju ni direkt på nå snusk!! Det tänkte jag oxå på då!!

Att jag inte kommer ihåg så mkt just nu är för att jag har nå annat i huvet som jag inte kan släppa!!

Fredagen var inte så tokig den heller, det var riktigt trevligt ut. Eller snarare underbart kul ute!!

En fredag? I sala? Ja det är säkert!!!!! Skönt var det oxå!! Haha!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: