2007-11-18
 11:13:20

Friends

image16

Några TACK har jag till dig vännen!!

Jenny!!

Tack för alla cigg som jag får röka på dig :P

Tack för alla gånger som du låter mig sova på morgonen :P

Och sen måste jag ju Tacka för den otroligt gulliga saken när jag fick frukost på sängen =D Haha!

Det gick ju superbra att titta på filmen i fredags, det trodde jag aldrig! Sov hela natten gjorde vi oxå :P

13 år iaf. Det har vi pallat av! Brudar har ju tydligen väldigt svårt för dig men jag har lärt känna dig och vi har haft perioder som gått upp och ner. Och jag är ändå kvar ;)
Folk får säga vad dom vill till mig, jag väljer kompisar själv, eller hur!!
Och dom vet inte vad dom går miste om! Klart man får ledsna på varandra och pausa ibland!
Då talar vi ju bara om det! Och det verkar många ha väldigt svårt att ta, att vi är så pass öppna mot varandra :P
Ditt inlägg om mig värmde gott i hjärtat!!
I LOVE YOU DARLING!!

-----------------------------------------------
image17

Igår var vi ut på landet!!! Då fick jag prova sån där dansmatta, faaaaaaaaaaan va rolig den var!!!

Den ska jag köpa till mig själv i julklapp :P Den var ju inge dyr ju!!!!


Jag och jenny jobbade på lite grann, som vi kan få för oss ibland när vi är där ute!! Det är ju så underbart!!
Min unge valde t.o.m hellre att vara ute istället för att titta på tv!!

Kom hem senare än jag tänkt, jag städa typ till två på natten :P Igen!! Haha!!
Och imorse blev jag allt uppdragen ur sängen :P Ja, då ringer jenny och säger att hon måste jobba, hela dagen dessutom!! Jahapp, det var bara att kliva upp o klä på sig och gå o hämta ungen hennes =D
Men det gör jag så gärna, han är så enkel att ha och göra med!!
Det rör mig inte i ryggen att ställa upp och ta honom!! Jag sa oxå att jag skulle ta han enda till kvällen istället för att hennes far ska behöva åka in fram o tillbaka så sent!!

Men det var ett plus att bli uppdragen oxå, för då kom jag igång med resten av städningen oxå!!
Fast just nu är Catrin här med Amanda så det är tre små snorungar och leker på Linneas rum, och just nu tror jag dom slår ihjäl varandra!! Så just nu kan jag inte direkt städa hennes rum, för då ser det ändå lika dant ut efter fem minuter :P

Om nästan en vecka åker jag på en underbar semester :P Oh nu pirrade det nästan till i magen hehe!!
Jag och Linnea ska åka ner till Halmstad!!! Mmmm vad jag längtar!!
Vi ska vara där i hela två veckor :P Om jag inte blir utslängd tidigare då!! Men det får jag hoppas att det inte blir :P
Jag ska till min lilla snutt :P Åh!! Jag ska få gosa i två veckor!!!!!!!!!!!!! UNDERBART!!!
Det ska bli rätt så skönt att få komma bort ett tag kan jag lova!! Det är med det enda hit och det andra dit!!
Jag är ju liksom bara människa, jag orkar inte hur mycket som helst! Och ibland får jag skylla mig själv för jag är alldeles för snäll!!! Kanske ska ha ett nyårslöfte i år!! Enbart tänka på mig själv HELA 2008 =D hahahahahaha!!!!
Nej skämt å sido! Det var som jag sa till Jenny, jag tycker om att vara för dumsnäll!!! Det är liksom min grej helt enkelt!! Eller ja, så länge jag själv inte mår dåligt utav det!!!
Livet är för kort för att hålla på att  bry sig om ynka små skitsaker. Vänskapen oxå framförallt!! Man väljer väl om vänskapen är starkare än att hålla på med onödigt tjafs!!!


Nej usch nu babblar jag en massa bara!!


Nu ska jag ta hand om vildingarna!!!

Over and out!! Puss o klem



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: