2007-11-12
 20:28:48

Future!!!

Alla har vi drömmar, alla längtar vi efter nåt. För få av oss har ordentliga mål och får sina drömmar uppfyllda.
Har man ett mål, så är chansen större att en dröm går i uppfyllelse!

image8

Längtar - Hoppas - Drömmer!!

Mitt största mål! Som jag just för tillfället drömmer om att få!!

image9

Glömmer aldrig heller nåt så underbart som detta ställe!! Saknar!

En dröm som jag oxå har är......
image11
image12

Minnen!!

image15

När man städar, kan man hitta det mesta!! Jag blev gladast när jag fick syn på denna lilla lapp!!
Ja, en enkel handskriven vägbeskrivning på en liten papperslapp. Men det påminner mig om dom underbara och roliga poliserna som jag och kussen stötte ihop med på våran underbara gbg resa =P

Den ska ramas in!!


Lisa

ja du gumman. den där lappen väcker minnen. han va rätt snygg polisen haha. tur att man har minnen som ingen kan ta ifrån en eller radera. kommer alltid minnas den resan med glimten i ögat. tack underbara kusin.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: