2007-11-19
 11:01:42

My biggest secret!!

image18

Haha!! Trodde ni att jag skulle avslöja den ^^ Ånej!! Så kul ska vi inte ha det!! Nåt jag alltid kommer att bära med mig! Men det är alltid kul att göra folk nyfikna :P Hehe!! Skäm å sido, hemligheter har vi väl alla!!

Det var riktigt skoj igår!! Hade ju då alexander hela dagen, och det gick alldeles utmärkt!!
Var till mormor och låna tvättmaskinen, ja jag vet men jag har inte hunnit boka min tvättstuga ^^
Och det var typ helt slut på kläder!! Hälsade en snabbis på min kusin oxå!
Sen gick vi hem till Jenny. Jag hade typ tappat alla nerver så det var bara skjuts i säng med dom, sen fick jag ta den absolut efterlängtade duschen!!!
Jag och Adam slängde på en film, sen kom Sonny oxå!!
Jenny kommer hem lite tidigare än beräknat och det var kul för då körde vi lite tvspel :P Haha!! Va bra det gick för oss. Sen kom det mer besök! Kul med så mkt folk som möjligt ju!!!
Och nu sitter jag här, och jag har tappat dom flesta nerverna redan, men det är sånt som man får räkna med.
Min dotter är väldigt bångstyrig. Inget jag tänker försöka dölja! Finns både värre och lugnare 4åringar än henne, det är så det är! Vänta ni bara när ni själva är där!!!!!!!

Oh jag hittade nånting oerhört sexigt!!!! Det blir ju alldeles blött på en gång!! Och ni kan aldrig gissa vad jag hitta!?!?
Kolla in det här...

image19
*biter väldigt hårt i läppen*
Denna karl, är den absoluta sexigaste på denna jord!!! Utan tvekan!!!
*drömmer mig bort bland blöta lakan*

Over änd out!!!


nastygirl83

Håller med dig gumman.. han är sååå sexig



PUBLICERAT: 2007-11-19, 18:07:00 | URL: http://nastygirl83.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: