2007-11-03
 08:24:51

Oförklarlig lycka!!!

image3

Gissa om jag blev lycklig inatt, och ännu mera lycklig imorse när jag vaknade!!
Det kanske inte är så många som vet, men jag är tokig i snö!!!!
Jag blir så lycklig!!! Och nåt som känns så underbart är att jag har gått och peppat mig själv att
snart kommer snön och så blir det ju snart jul!!!! Och hur glad blir man inte när något uppfylls som man
gått och väntat på =D

I torsdags så var det bara att kliva upp, sen sätta igång!!
Ner i tvättstugan, det var tvättdags kl tio.
Sen satte vi igång med maten!! Skala 5-6kg potatis *shit*
det blev lite kramp i armen =P
När vi några timmar senare hade gjort fyra stora potatisgratänger så dela vi upp allt!! Smidigt och bra!!
Då var det dax för nästa!! Baka matbröd!!
120 st källarfranskor blev det!! Supergoa ju!!!! MUMS!! Visst var vi duktiga!!! Eller hur Jenny =D

Igår tog vi en sväng ut på landet!! Det var riktigt skönt!! Man slappnar ju av så ute på landet!! Underbart!!
Vad skulle vi göra utan Boa =P
Vi packade ihop 20 kartonger med ved!! Alltid kul att jobba utomhus, på tomten!!
Och ungarna fick ju åka cross några vändor, enda till jennys fingrar frös till is =P
Och jösses vad dom älskar det alltså!!! Det skulle dom kunna göra jämt =D

Nu blir det dax att städa!!! Ska diska *blä* sen plocka undan lite och så.
Sen ska jag till mormor och hjälpa henne med en sak, ja, jag får ju betalt oxå så det säger man inte nej till!!!!

Uscha!!! Jag har jättesvårt att sluta och tänka på det!! Jag kunde aldrig drömma om att det skulle kännas så här jobbigt!!! Jag är ju ändå så lycklig, why??!!! Jag vill ju!!!

Ikväll ska det bli superkul!! Få lite annat att tänka på!! Men det återkommer jag med senare!!!

Puss o Kram!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: