2007-11-07
 14:54:46

Supernice...

image7

att veta att man har några fans =D Då blir det mycket roligare att skriva!!!

I dag mår jag mycket bättre och är på mycket bättre humör!! Skrämmande det där egentligen, men jag vet vad jag skyller på.... PMS!!! Haha!!

Nu händer det faktiskt lite grejer, men jag vill fortfarande inte fördjupa mig för mycket. För det är jättedrygt att berätta för varenda jävel man känner vad man har för planer och så blir det iaf inte så, då ska man förklara varför osv. Ja ni förstår säkert vad jag menar. Men jag ska iaf försöka börja plugga igen. Och det finns väl inte så mycket som kommer hindra mig. Det är iaf lugnt med csn.

Har varit på möte idag igen, (bara dom närmaste som vet vad det handlar om) och det var superskönt!!
Det kommer funka finfint det där!!! Jag är så glad att jag gjorde det!!!

Idag är det badhuset som gäller för lilla prinsessan. Hon tycker det är superkul!! Bara fyra ggr kvar tror jag. Men jag känner redan nu att det börjar bli för kallt att cykla till badhuset *burr* så det är bara skönt att det inte är så länge kvar.

ÅÅHH!! Gissa om jag höll på att smälla av i morse. Står och gör mig i ordning och Jenny håller precis på att prata med mig när hon mitt i meningen "och det snöar" !!!! VA!?!?! Vi kastar oss ut på balkongen, gud va glad jag blev helt plötsligt!!! Då var jag inte alls lika morgontrött. Morgonen är mycket lättare om man har nåt att vara lite så där extra glad för!! Ja ni för tycka att jag är knäpp, men jag älskar snön!!! Fryser ni?? KLÄ PÅ ER!!!!!! =D
Nu du gumman!!! Nu är det inte länge kvar!!! Gissa va kul vi... eller jag menar ungarna ;) ska ha där uppe i pulkabacken :P

Nej nu ska jag ner i tvättstugan igen, sen iväg och hämta unge!!! Kanske plitar ner lite ikväll!!

Pussen och kramen!!!


Becka

Vilken vacker bild.När man tittar på denna bilden så längtar man verkligen till snön ska komma!:)



PUBLICERAT: 2007-11-07, 19:14:28 | URL: http://pinkbecky.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: