2007-11-23
 08:31:41

Yesterday!

Skulle ha skrivit detta igårkväll men det blidde visst inte så.
Igår vaknade jag av att klockan ringde. Ryckte tag i mobilen, tittade på displayen "Va? Ringer det?!"
"Maria!?" Va fan vill hon nu tänkte jag, men samlade mig i samma stund och tänkte men gud det har ju säkert hänt nåt! När jag vände på mobilen och tittade ordentligt så såg jag att det stod alarm! =D haha!
Kul man är när man är nyvaken! 06.40 stod det. Åh shit! Men jag var tvungen att kliva upp. Skulle tvätta klockan sju. Och jag fick inte fuska.


Såg att dörren till Alex run var öppen, där Linnea hade sovit. Så tittade jag på andra sidan av hörnsoffan och såg att hon krypit ner där. Pluttan då! Jag sa att jag skulle springa hem till oss och tvätta lite. Satte på barnkanalen och sen klädde jag på mig ett par trasor och begav mig. Ingen idé att sätta på sig fräscha kläder. Tänkte ju ändå duscha när jag tvättat klart. Fick i dom första maskinerna. Sen tillbaka upp till Jenny igen. La mig i soffan och läste en stund. Sen kom Jenny och Alex upp. Hann springa hem en gång till och lägga i nästa maskin. Sen tillbaka till jenny igen och stoppa i ungen lite frukost.
På med kläder, borsta håret. På med ytterkläderna och sist på med hjälmen. Cyklade iväg till dagis. Pussade henne hejdå. Hem och ner i tvättstugan igen.
Vred på så kläderna fick torka vidare och den blöta tvätten tog jag till Jenny. Vi hade bokat hennes tvättstuga kl 10, då min slutade. Så jag tänkte torka min tvätt där så den hinner bli torr. Satt uppe hos Jenny och vänta på att klockan skulle bli tio. Då sprang jag ner och kasta in den blöta tvätten så den fick torka. Kasta in Jennys tvätt i maskinerna. Upp för Jennys trappor. Bort till min tvättstuga igen. Tog ut den torkade tvätten. Upptäckte att den som skulle tvättat efter mig aldrig kom. Åh! Va irriterande det är! Då hade jag ju hunnit torkat all min tvätt där ändå!
Suck! Snälla människor, lär er avboka! Nåja upp med min tvätt till mig, sen över till Jenny igen.

Jag tänker på Dig tjejen!!! Det ska du absolut veta!! Jag kan inte släppa mina tankar om Dig!
Förstår inte varför din värld ska vara så orättvis!! Men du ska inte få tryckas ner till botten mer, det ska jag se till!!
Du ska oxå kunna känna trygghet Jenny!!! <3 <3 <3¨

Hem till Anna på eftermiddagen och fick slingor i håret  =) Supernöjd!! Idag ska vi även klippa lite av topparna!
Nej det blev aldrig av igår!! Tiden gick och vi blev bara tröttare och tröttare!! Snart ska vi ner på stan, sen måste jag hem och tvätta... Hahahhaha skrev jag faktiskt, men jag menade packa =P Vi ska åka långt långt bort på måndag!!
Mmmmm va jag längtar efter en liten minisemester!!! Får vi se vilka som verkligen saknar mig ;P

Nej nu ska jag göra mig i ordning!!! Än en gång, jag tänker på dig gumman!! Verkligen!!!
Puss och kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: