2008-04-11
 08:04:01

Godmorgon!

Japp, idag kom jag upp i tid och slipper stressa! Men det är inte så kul för jag vaknade med skallebank!
Visserligen la jag mig igårkväll med huvudvärk och det finns inge värre när den finns kvar när man vaknar dagen därpå!

Hm, kul nog börjar det komma fram saker som jag skulle behöva handla! Men plånboken tryter!
Måste nog hålla i dom få kronor jag har kvar!!
Ja men typ som, alvedon, hade varit sjysste att ha det hemma nu. Klart att jag ska få ont i huvudet när tabletterna är slut. Och jag som typ aldrig har ont i huvudet. Undrar vad detta beror på!
Tamponger! Fast det måste jag faktiskt gå o köpa. Får nog göra det nu när jag går ner på stan!! Gå utan mensskydd, det går ju faktiskt inte. Det säger sig ju själv!
Sen måste jag köpa ny salva till Linnea.  Hennes kroppsalva är helt slut. Som tur är så är inte eksem salvan slut. Men jag måste ju smörja med vanliga salvan på hela kroppen för att eksemen inte ska komma tillbaka!! Japp, ond cirkel det där!! Men jag har smörjt in eksemen så länge, men det blir allt fler o fler!!
Ja, annars gör jag som jag brukar! Lämnar recepten till min kära mamma =P
Det är ju trots allt salvan som är viktigast! Och såklart dyrast!!!

Ska strax klä på mig. Sen blir det snart dagis. Och efter det ska jag ner till polisen. Det ska lämnas in lite papper och andra uppgifter!! Och som många tror, det kommer blir rättsligt!! Och det kan han gått ha!!!!! Mer än gärna!!!!

Ja det va ju så här nu att jag var ju så jäkla korkad att jag bokade tvättstugan igår!! Till kl 7 nu på morgonen!
Glöm det!!! Jag vet inte vad jag försökte lura i mig själv!! ^^
Får ta och boka om det! Det fanns på lördag. Får väl satsa på det istället!!

Oh!! Det blir ev valpar! Om vi har tur! =D

Nej nu ska jag ringa ett samtal och sen göra mig i ordning!!!

Kram!


Maria

Jag har om du vill ha alvedon =)



PUBLICERAT: 2008-04-11, 08:18:59 | URL: http://sskflikka.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: