2008-04-22
 18:34:46

Stress, stress & stress!!

Det är bra stressigt att studera på distans. Nu ligger jag efter igen! *suck*
Det gick ju så bra med betygen i svenskan. Måste komma ifatt igen!
Det blir nog att skärpa till sig! Lämnar ju Nea kl nio och hämtar henne kl fyra. Blir nog till att sitta dom timmarna.
Fast imorn har jag ett par ärenden att göra. Men får fan ta hem mitt arsle igen och fixa o komma igång. Ska ju tvätta kl ett oxå. Sen blir det fan dax att plugga ifatt. Måste räkna massa matte. Sen fixa ett par svenska uppgifter. Även beställa böckerna för religionen *blä* Sen ska jag fan vara ifatt. Men det är inte en dans på rosa moln jämt. Motgångar stöter man på titt som tätt. Och det är nog inte sista gången, tyvärr!!!

Det blev ju för mycket när CSN bråkade på mig i två månader. Då åkte jag t.o.m på magkatarr!! Inte roligt!
Funderar på att åka ner till syrran o hälsa på en vecka eller två! Beror ju på hur länge dom står ut haha! Ta med mig skolböckerna o ungen och bara njuta! Jag mår så jävla bra när jag får vara där nere.Helst av allt skulle jag ju vilja bo där. Men det finns ett par hinder i vägen just nu! Tänk er, ni har säkert oxå drömmar. Hur skulle Du må om du fick din dröm uppfylld imorn!? Precis! Jag vet att det finns dom som har drömmar som inte är omöjliga. Kanske finns ett par hinder ivägen. Men dom är fortfarande genomförbara! Just go for it! Jag önskade att alla kunde få sina drömmar uppfyllda! Jag önskar att jag kunde få min dröm att gå i uppfyllelse. Och omöjligt är det ju inte heller. Bara några hinder som måste röjas som sagt!

Igår var inte min dag. Var på dåligt humör hela kvällen. Fast idag känns det genast mycket bättre. Har varit ner till navet idag. Måste dit imorn med. Just nu är jag barnvakt och jag o alex har tittat på turtles och sen varit o hämtat linnea på dagis, alex fick cykla på sin cykel dit. Linnea hade sin cykel på dagis och fick cykla på den hem =)

Vi har ätit korv med bröd o strips, och nu tittar dom på bolli. Sen blir det hopp i säng. Så ska jag själv bara slappna av och blanda lite dip o vänta hem tanten så vi kan mumsa o snacka massa skit o glo på tv!! Beror ju på hur trött hon är =)

Det var lite ifrån mig iaf!! Jag ville få det lite uppdaterad i bloggen iaf!! =D

Kram från mig!!


Anna

Du vet att du alltid får komma till mig och plugga om det känns jobbigt att sitta hemma. Jag kan stå med ett vakande öga så att du verkligen pluggar =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: