2008-04-16
 00:27:48

Undrar!!

image86

Man undrar ju! Varför inte bara få ett svar så man vet? Det man lär sig däremot är att det finns alldeles för många sagor som är för bra för att vara sanna! Men jag menar när man är en vuxen människa!? När jag inte ens kan gissa vad det är för fel jag gjort?! Kan inte komma på nå speciella signaler heller! Det var ju sms kontakt varje dag, sen bara nothing! (känns bekant) Jag tror nog att ni oxå skulle börja undra då! Jag gjorde ju säkert bort mig oxå i sms:et nu sist. men hey, jag är inte den som är den! Vi lever bara en gång! Och jag ville ju veta, klart jag måste fråga då! But still, jag är ingen tankeläsare!! Jaja, shit happends!! A lot!!!


image87

Jag hade en diskussion häromdan med en person, där bl.a. mitt ex kom på tal. Vilket jävla svin han var! Oj förlåt, dumt att förolämpa svinen! Vilken jävla idiot han var. Och ibland slår det mig att jag har fula ovanor ligger kvar. Eller jag vet inte vad man kan kalla det.
Men det dyker framför allt upp när jag diskar. Vilket jag alltid fick höra att jag var usel på. Så ibland så kommer det upp små tankar i huvudet som  "Gör jag rätt nu?" och stunden senare "WTF! Det är min disk!" och jag bara undrar....!!! På hur många sätt kan man diska? Hur gör man när man diskar fel?
Jo visst, man kanske missar eller råkar fuska. Men man står där, har disk, vatten, diskmedel, och nåt i handen att diska med. Jag tror faktiskt det ser ut så för dom flesta iaf. Och så om vi går vidare på maten.
Det här kommer ni tycka låter superlöjligt  men tyvärr är det så! Det fick jag ju oxå höra att det kunde jag inte. Två gånger! TVÅ gånger! På ett år lagade jag mat till oss, som han var med och åt alltså. (Sen var det ju dagar då jag lagade mat när bara jag och Linnea var hemma och han var på jobbet tex.)
Men jag kan faktiskt inte laga mat när jag har publik! Sjukt va?! Jag lyckas ALLTID med nåt då. Nån form av misslyckan. Bränner nåt, häller ut allt. Nej, men nåt åt det hållet. Jag får sån JÄVLA prestationsångest så fort jag står vid spisen. Och då klarar jag inte av att fokusera mig på det jag gör uppenbarligen.
Men när jag och Linnea är hemma själva tex. Inga problem! Jag lagar små saker, jag lagar stora saker! Utan problem! Kör alla plattor och ugnen samtidigt! Micron oxå vetja! Nej kanske inte ritkigt så. MEN! Detta är ju nu egentligen väldigt logiskt med tanke på att jag vet ju säkert undermedvetet att det är ingen där som kan klaga på mig. Plus att det är ju roligt då oxå. När jag kan vara avslappnad och lyckas utan problem!!
Att jag betedde mig så självsäker när jag fick resultatet av mitt logiska test beror mycket på att jag fick ju höra varje dag i ett halvårs tid att jag var dum i huvudet. Jag tänkte minsann inte längre än vad näsan räckte. Och tro mig får du höra det så ofta, då blir du det oxå!! Och säga till nån i dagens läge att man är smart på ett visst område, då skrattar ju den ihjäl sig. Men jag har fått se resultatet och vet med mig själv. Så, tji fick ni!
Jo, klart jag vet att det finns områden i min personlighet som folk inte tycker om. Och vad kan jag göra då? Förmodligen ingenting om jag inte vet om det!? Men är du perfekt då? Nej! Du har oxå såna områden! Precis som jag. Och du sitter i samma båt som jag, du kan inte gör nåt åt det om det inte är nån som säger det till dig. Så, vad kan man dra för slutsats av detta då? Jo varför gnälla på folks sidor utan att säga nåt, när du har egna!! Haha! Nej nu blev det visst lite predikan här. Det bara flöt på och är absolut inte riktat mot någon! Lika mycket mot mig själv som er. Dom flesta vet ju att jag har en tendens att bara dra iväg när jag skriver!

Do you got a problem with that? Deal with it! HA!

image88

La mig i ett varmt och skönt bad!! Låg där superlänge! Det var så jävla skönt så shit alltså!!!
Ja, jag badade bara!! Jag behövde verkligen det!! Alltså inte skitigmässigt sett utan det var så skönt
att ligga ner och slappna av och bara njuta! Helskrubbning av kroppen blev det oxå!
Rakning på samtliga ställen! Skrubbning av fötter! Pedikyr och sist insmörjning av kroppen!!
Med det går jag och lägger mig i en helt renbäddad säng!! Paradiset no1 !!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: