2008-04-10
 00:46:56

WTF!!??

Nej jag har inte en aning om vad man kan skriva för nåt!
Blir bara mer o mer seg med att skriva blogg!! Måste komma ifatt det igen!!
Men det känns som att man har 13466464 st bollar i luften!! Och jag kan liksom inte ens jonglera med 3!! =/

Försöker komma ihåg vad man har haft för sig men nu så här på rak arm så kommer jag inte på ett skit!!
Får ta o grubbla på det ett tag och återkomma tror jag!! Riktigt besviken på mig själv, lyckades ju så bra förut med
att skriva blogg!!

Fått resten av korten!! Så nu är en mapp klar!! en jävla massa to go!!! Håller på att framkalla korten på datorn alltså!!

Ja men hörni för fan!! Jag kom på en sak!!
Jag köpte ju en födelsedagspresent åt jenny =D

Och ja, jag var tvungen att köpa en till mig själv med ;)

image82
Tada!!! Nu jävlar kommer grannarna undra när man sätter igång o studsar !!!! =D

Sen kan jag ju få ge er ett gott skratt oxå!!!
image83
Man ska aldrig döma nån efter utseendet!! Eller hur var det nu??!!
Mohahahaha!!! =D Jag & Jenny!!!

image84
Jag skulle bli skapligt rädd om jag såg detta när jag kolla i spegeln =D
Hahahahahahhaa!! Ja det är jag alltså!!!


Nej får återkomma när fantasin flödar lite bättre!!!

Over änd out!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: