2008-12-10
 23:17:09

Återupplivad.

Jag har blivit sporrad. Jag ska försöka igen. Det tar emot att jag måste göra det här själv för att nåt ska hända. Jag vill ju att dom ska göra nåt, jag tycker ju att det är deras plikt. Här sitter man i en ond jävla cirkel men ingen kan hjälpa mig ur den, men det är fan inte jag som satt mig i den. Men nån hjälp det får man inte, nej det här måste jag lösa själv.
Helt på egen hand. Och nu är det dax att kämpa igen. Och jag ska lyckas.
(Dock så kommer jag inte avslöja nåt för det kan bli helt fel då.)

Jag blev sporrad, tack Anna. <3
Jag börjar imorgon.


Linda

Du varken ser eller hör mig men jag hoppas att du vet att jag fortfarande står kvar?! <3



PUBLICERAT: 2008-12-11, 00:59:44 | URL: http://lmongo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: