2008-12-02
 16:40:12

Det smäller snart.

Jag tänker inte tolerera det här mera. Nu är jag less, riktigt less och jag bryter snart ihop. Det var själva fan att det ska vara så jävla svårt. Man kanske skulle ta med sig en flaska och sätta sig på en parkbänk och göra slut på allt lidande. Jag menar man får ju tydligen lika mycket hjälp då iaf. Eller sätta mig i ett hörn och gunga och bli satt på nå psyk för jag kommer ju snart bli ett socfall som inte vill eller kan nånting. Då kanske det iaf skulle hända nåt, och jag skulle säkert vara mera sysselsatt då än vad jag är idag. Det här ska jag gå till botten med, så sjukt att jag ska behöva ta i med hårdhandskarna till alla myndigheter för att nåt ska hända. Ska jag även behöva bomba hela stället för att nåt ska hända? Eller kanske kontakta tidningen (ska bara välja en) och visa hur det går till med dagens regering (?).
I morgon tar jag dom i öronen och jag tänker inte ge mig. Det ska dom ha klart för sig. Vill dom ha krig, ska dom få krig.  Nu är det my way or the high way!!


Ciao.


Linda

Jag håller både tummar & tår för dig. Styrka och mod i massor <3



PUBLICERAT: 2008-12-02, 19:25:23 | URL: http://lmongo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: