2008-12-11
 13:06:38

Harmoni.

Jag har fått tillbaka lusten för bloggen igen. Jag har pluggat lite religion igår och idag, och blev lite smartare =P En hel del satte sig faktiskt, och vad ska jag ha för nytta av religion (?). Nej precis.
Jag ska sätta mig och skriva ett mail, inför mötet på måndag. Nu är det bara att jag håller alla tummar och tår så hårt det bara går, måtte det bara gå vägen nu. Annars vet jag faktiskt inte. Men hoppet är inte helt ute iaf. Med lite push och sporrning så tar jag mig framåt.

Jag och Anna sitter mittemot varandra vid bordet med varsin dator. (Förhoppningsvis samma syn om en snar framtid).
Ur tv:n strömmar musik, vi höjer lite och diggar med. Jag springer även ut på youtube, inspiration.

Nu ska jag göra lite nytta. Kommer garanterat tillbaka snart igen.


Ciao.


Linda

Jag ler när jag läser att du är på väg upp och framåt. Jag beundrar dig, alltid. Det ska jag säga. Fick ett idag jag med :) Kärlek <3



PUBLICERAT: 2008-12-11, 13:23:54 | URL: http://lmongo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: