2008-12-11
 13:41:49

Nyfiken.

Jag vill göra en hemsida. Som bara är min. Innehåll som blogginlägg (klarar jag av att lämna min första och enda blogg?), bilder (istället för bilder i blogg och bilddagbok), kommentarsidor. Okej jag skulle kunna använda denna blogg enbart för allt sånt. Jag har ju lagt ner en hel del arbete på bloggen. Okej att den kanske inte är så exklusiv men tro mig. Allt detta har jag gjort på egen hand, kastat mig in bland koderna och testat mig fram, klurat och pillat o fått många nervsammanbrott, massa rökta cigg & koppar med kaffe men skam den som ger sig. Jag är envis och positiv.
Det behövs en viss logik i tänkandet för att ens fatta hur man ändrar och har sig i koderna ;)

Nåja. Det visar sig!

Oh! Nu kom det te och kex, smarrigt. Igen, jag återkommer!

Ciao.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: