2008-12-14
 23:00:19

Nyheter.

Sjunger : "För jag har en taklampa i sovrummet!!"  =D *nöjd*

Imorrn gäller det!! Fan, jag har verkligen motivationen nu. Måtte det bara gå som det ska!
Men det borde gå, eller det måste gå! Nåt annat lär ju inte hända, ams sitter ju bara på sina
arslen iaf! Nu har JAG kommit på en sak, hur JAG ska gå till väga. Och eftersom det inte lär
hända så mycket annat så fan om nån fäller krokben för mig! Ska man få nånting gjort,
så måste man tydligen göra det själv! Fast det verkar ju inte heller spela nån roll för det är
många där ute som kan sätta stopp hur dom vill. Det är dom minnsan pigga på!!

Jaja, jag ser verkligen fram emot mötet imorgon. Fast om det går vägen så har resan
bara börjat. Så jag törs inte ropa Hej förrän alla parter är med!! Mer om det sen, hur allt har gått.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och blunda i några timmar. Imorgon måste jag fan
upp ordentligt.

Och dom där jävla skitpillrena tänker jag fan inte stoppa i mig nå mera!!!

Ciao.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: