2008-02-24
 16:17:11

Alla är vi olika...

Hehe i fredags så la jag och Jenny ungarna fort som attans. Sen tog vi en varsin dusch, drog på oss morgonrockarna. Pyssla lite med manikyr och pedikyr. Smörjde in oss. Skulle haft massa tända ljus men dom glömde vi tydligen =P Mysigt var det iaf. Och på tv:n var det ju förstås Let´s Dance. Och en av mina favoriter har ju tyvärr fått åka ur, eller rättare sagt två. Men än finns det hopp ;)

Vi tog fram kameran och då kan man ha jävligt roligt!! Och så här kan man se ut om man får syn på en naken karl!!
image48


GIRLPOWER!!
image49
Osminkade och Ocensurerat!

Igår var jag bara hemma med Linnea. Gick över till Catrin en liten stund och hjälpte henne. Sen gick jag och Linnea över till Jenny och bjussa på en toalettrulle =P
Sen hem och dumpa unge i säng och slänga sig i soffan o glo på tv:n, va underbart skönt det var!!


Idag har jag och Linnea bara varit hemma. Ätit jättegod frukost. Satte på vattnet i badkaret och så la vi oss där i en stund!!
image50
Bubblor ska det vara =D


Saknar dig! Men jag duger inte längre!


pamela83

Jag tyckte du kunde lägga ut kortet på dig när vi ska se kåta ut.. haha. Inte trodde jag att du såg ut så karin hahaha

kram på dig



PUBLICERAT: 2008-02-24, 18:55:17 | URL: http://www.pamela83.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: