2008-02-26
 21:15:21

DUBBELSÄNG!

image51

Äntligen äntligen äntligen har jag min efterlängtade dubbelsäng!
Nej jag har inte haft det tidigare. Har fått klara mig på mina 105 sängar.
Iaf när jag bott själv, men nu äntligen har jag en stor redig säng!!!
Blir till att kolla in på jysk efter lite nya kuddar och ett till täcke!

Igår ni, då jäklar. Då stavade jag och jenny runt hela stan. Shit!!
Det tog på kroppen!! Men gud va duktiga vi var.
Först gick vi runt stan, stannade vid strömsbacka och pausade.
Sen hem och fixa lite, lånade jennys tlfn och ringde till csn.
(lyckades komma ihåg deras nummer i huvet btw ^^)
Sen ner med jennys cykel som skulle repareras igen. In på affären.
Tillbaka till strömsbacka. Bort till alex dagis o hämta upp han.
Till tandläkaren och lipa lite grann. Bort till soc och få underskrift.
Sen in på försäkringskassan och få papper utskrivet.
Sen hem. Vila en kortis sen bort till dagis o hämta unge. Upp med ungen till
Jenny. Över till mig, ta emot sängen, och en hylla och en tvättkorg (som skulle
till jenny). Kasta ut min gamla säng oxå. Sen byggde jag ihop sängen alldeles
själv, det var väldigt lätt faktiskt, duktiga jag. Sen tog jag den där korgen
under armen och gick över till jenny där det stod mat på bordet och väntade
på mig, mmmmm gottit var det. Gjorde en premiär och käkade ute på balkongen.
Sen var det bara ner med ungarna i säng och ÅÅÅHHH!!! kasta oss i soffan.
Där dog nästan vi på en gång!! Vi hann iaf se det viktigaste!!!
image52

Idag har det varit lite lugnare iaf. Tog en mindre stavning med jenny imorse.
Fixat med alla nya möbler hemma.
Haft besök av Anna och Minna, och fick hjälp med möblering m.m. Tack så jättemycket =)
Sen var jag med hem till Anna. Tröttade ut Billbo lite grann genom att cykla så
han fick springa bredvid. Var mest nyfiken på om han kunde det, och
jag blev riktigt imponerad, det klarade han ju galant. Sällan man ser en
hund gallopera så jävla fort.


Var upp till Jenny o alex efter dagis, bjöd dom på pizza. Orka laga mat liksom.
Sen drog vi en sväng med alfapet.
Gick hem igen. Och kl är nu 21,05 och linnea är fortfarande vaken men nu är det sängdags.
Vi har ju sovmorgon imorn. Ledig från dagis, ska vara med mormor sin imorgon!! =)



När hittar jag dig?


Linda

Har du överskottenergi eller bara tråkigt? haha . hur hinner du med allt? De skulle ta dagar för mig.



PUBLICERAT: 2008-02-28, 16:42:07 | URL: http://lmongo.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: