2008-02-19
 12:15:07

Känner

image44






mig helt neutral faktiskt!! Väntar på att små saker som ska lösa sig, och som alltid annars så dalar allting neråt, men rätt så snart tar jag mig upp igen. För jag vet att allting lösers sig i slutändan! Så länge jag inte hamnar på sjukan med en obotlig sjukdom så är jag nöjd =D

Satt här och blev påmind om Gbg!! Gud vad jag längtar!! Jag lovar att jag kommer i sommar!!
Jag vet precis vart jag skulle vilja bo nånstans, och dom känslorna kommer bara stärkas ännu
mera då. Alla har vi våra drömmar, och jag har mina. En dröm kan ingen ta ifrån en.

Har stavat två dagar nu, nej inte alfabetet... ute och motionerat med stavarna.
Imorn blir det spåret. Sen sola. Sen på torsdag blir det badhuset =D

Blir mycket här nu. Och du Jenny, vi ska visst till västerås!!! Så är det bara =D Jag ska fira din 25års dag!!!!!


Linda

GBG väntar på oss :)



PUBLICERAT: 2008-02-19, 19:51:03 | URL: http://lmongo.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: