2008-02-12
 15:24:44

Livet fortsätter..

image43

och just i denna stund känns det som att jag skulle vilja frysa tiden. Just nu går det verkligen uppåt igen, och jag hoppas verkligen att det kommer att förbli så nu. Kom inte med nå jävla bakslag så att allt skiter sig igen.


Det löser sig med skolan iaf! Än så länge! Tänker inte ropa hej än. Allt som kan hända nu är att csn iaf säger nej, vilket jag inte tror att dom gör. Men det är det värsta som kan hända nu, och jag är lite smått inställd på det för då blir det bara att lägga allt åt sidan igen, inte mer än så. Men men, det visar sig ju rätt snart.
Det värsta är den förbannade väntan, jag fattar inte hur inkompetenta personer det jobbar på csn. Nästa gång jag har med dom att göra ska jag skriva upp namn och vad dom säger åt mig, så kan jag säga det till nästa person som jag blir bortkopplad till. Eftersom alla säger olika saker. En komplettering ska inte ta 3 veckor! Finns inte en chans. Dom har läst brevet, och godkänner dom det ska det tryckas på en knapp. Om dom nu läste brevet för två veckor sen så måste det vara jävligt långt till den där knappen!!!! För samma sekund som dom godkänner allt, har jag uppgifterna på mina sidor på csn.se, där jävlar du, då går det minsann toksnabbt!!!!
Jaja nog om det, om det här bara löser sig kommer det att löpa fram till sommaren och under tiden behöver jag inte ha nåt med dom att göra!! End of discussion!!

I´m going my way. You can take the highway!
I´m pretty damn sure that I will survive excellent without you!

Premiär idag, för motion i spåret!! Nån gång ska det börjas!! Synd bara att det inte smälter lika fort inne i skogen ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: