2008-02-03
 11:32:35

SKITFÖRBANNAD!!!!!

image39

Fast det ordet räcker inte till!!!! Jag exploderar snart!!!! I´m loosing my mind!!!!! Passa dig du!!!!!
När jag vill ha pengar, nej för fan, låt det dröja!! Det gör ju inget, jag överlever ju iaf - tänk på barnen i afrika liksom!!
Eller vadå? FUCK UP!!!! Och när jag då måste fixa bland alla mina räkningar så idioterna får dra dubbelt nästa månad istället..... asså nej shit!!!!!!! Jag undrar ju vad han tolkade mitt samtal som och vad han gjorde under tiden... för om det inte ska gå, om det blir fel i era datorer eller what the fuck!!! SÅ SÄG DET!!!!!!! Nu sitter jag här snuspank igen och vet inte förrän den 15:e om jag öht får mer pengar!!!!!!!!!!!!!!!! Och då STJÄL ni mina sista hundra!!!! ERA JÄVLA IDIOTER!!!!! Han sa ju okej, han bekräftade ju "ja det blir ju första vardagen i mars" I MARS!!! DET ÄR FAN INTE FÖRSTA MARS NU!!!! För då hade jag varit i en annan stad och haft skitkul just nu!!!!!
ÅÅÅÅHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! Missanpassade jävla missfoster!!!! Ska det vara så jävla svårt att göra sina jobb!!! Ska jag behöva komma o göra det åt dig!!!!!!! Det är säkert pissenkelt!!!!
Dom jag pratar om heter så lite som Trygghansa!!!!!! Jag lovar ju att jag säger upp mina försäkringar hos dom omedelbart!!!! När jag ringer och skriker i örat på dom!!!!! Då vill dom inte ha tillbaka mig sen!!! Det här var droppen!!! Hade jag inte redan varit irriterad och frustrerad på allt annat så hade det säkert varit en annan femma!! Men dom får ta all skit nu det struntar jag i!!!!! Dom är ju verkligen till för att bara vara ute efter ens pengar!!!! När man väl står där och behöver försäkringspengar, då lovar jag att det var nåt i det finstila texten man inte såg och får inga pengar bara för att jag borde veta att man inte hänger värmeljus i gardinen så det blåser upp såna där läckra flammor och -ojsan- så stod hela lägenheten i brand!!! Nej så korkad är nog inte direkt nån, men ändå!!! Jag är jävligt glad att jag inte är utan cigg just nu!!!! DAMN!!!!!
Hade ni legat i stan och jag lovar jag hade besökt er utav bara helvete!!!!!!!!!!!!! Men jävla puckon!! Jag har skött mig utomordentligt och betalat jämt!!! Nu ville jag bara skjuta fram betalningen en månad och du var ju så jävla förstående!!! Det är ju aldrig lätt att ha o göra med Csn... men hey, jag är inte ett dugg irriterad på dom just nu! Snart ska det ringas och jävlar om jag inte får tillbaka dom där pengarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Då önskar du att du inte klev upp imorse!!!!!!

JAG VILL HA MINA PENGAR!!!!! SKA VI SVÄLTA IHJÄL ELLER!!!!! Ni är sprutluder hela jävla bunten!!! Glöm att jag tänker ha försäkringar hos er!!! Och va glad att jag iaf lyckades köpa ett paket cigg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *andas*

image40


pamela83

gumman. du vet att ni kan äta hos mig. jag gott om mat.. puss



PUBLICERAT: 2008-02-03, 11:50:41 | URL: http://www.pamela83.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: