2008-01-29
 23:21:14

Jag måste...

image34
få skriva av mig... 27/1
Jag är så slut i hela kroppen att jag skulle kunna börja grina när som helst. Ändå bygger man en mur utåt så att ingen kan se. Och en av faktorerna är ekonomin, självklart! Vad annars liksom!?! Det andra är skolan. Ligger tydligen alldeles för långt efter. Så tyvärr mina vänner, jag kommer att vara lite off ett tag. Jag finns på mobil och msn. Och efter kl 16, när jag hämtat Linnea, kan jag träffa folk. Däremot så är alla välkomna att hälsa på mig under dagen då jag ändå inte kan plugga alla timmar i streck. Jag kommer behöva ha det så här ett par veckor framåt iaf för att komma ifatt med plugget!!!

28/1
Idag var en sån fruktansvärt jobbig dag! Jag trodde aldrig jag skulle må så här dåligt igen. Jag vet inte vad som får mig att må sämst just nu. Eller jo, pengarna! Allt annat skiter jag i! Den bästa låten just nu : Sara Dawn Finer - I remember love!
"I remember love so beautiful! Now I know my heart is breakable!"
Jag vet att många kanske reagerar, kanske retar sig t.o.m, på att jag inte är som jag brukar. Men tyvärr kan jag inte styra dessa känslor lika bra som andra.
"Livet är slut, vill inte leva så här. Jag ber till min gud, fan ta mig härifrån!"

29/1
Idag har jag mått jävligt bra må jag säga!! Fått några peppande ord som gör att man klarar hålla humöret uppe. Fast jag är fortfarande helt ovetande!! Men man är tydligen så illa tvungen! För omvärlden oxå annars får man tusen frågor. Ska fortsätta pluggande imorn och se hur mycket jag kan komma ikapp.
Lämnar Linnea kl nio, promenerar mellan 9-10, sen är jag hemma!!! Hoppas morgondagen blir lika bra som idag!! Sussa så gott!!! Puss o Kram


pamela83

gumman. hoppas att du vet att du kan komma till mig om du är ledsen. jag vill oxså finnas för dig. älskar ju dig vännen



PUBLICERAT: 2008-01-30, 12:18:07 | URL: http://www.pamela83.blogg.se
Ballen

keep on fighting! yeah! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: