2008-01-04
 21:53:05

Läcker!

image33


Idag har det väl inte hänt så speciellt mycket.
Har varit med min dotter och med mamma, tvättat mattor.
Jag och mamma tog en snabb fika hos Anna när vi väntade på att sista maskinen med mattor skulle bli klar,
plus att jag hämtade koden till min "nya" (begagnade) mobil =D Så nu är det full fart på den!! SUPERSKÖNT!!
Tack Nicklas!!

Skulle ringa massa ärenden också men hälften av tanterna återkommer på måndag igen, superkul sånt där!
Imorgon ska jag lägga på tre filmrullar, ska bli väldigt spännande att se vad det är på dom när dom framkallas. Har ju haft digitalkamera i evigheter nu så jag minns knappt alls att jag har knäppt nåt med vanliga kameran =P

nehe, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, så jag går väl till bilddagboken och uppdaterar den lite =P

Pussen o kramen




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: