2008-01-03
 23:49:14

Så där ja!

Denna är alltså inte avslutad, jag kommer köra med två stycken bloggar ^^
http://nonstopvampire.bloggagratis.se
har jag även nu!!

Ännu en sak att hålla reda på :P

Nu kommer det följa lite bilder som jag tänkte dela med mig av, vad som har hänt på senaste tiden =)

image21
Jag har varit nere hos pojken min! Jag och dotra var där i två veckor!! Skönt med lite "semester"!
Och så här bra gick det att få med honom på bild!! Inte alls typ! ^^


image22
Och på vägen dit och hem fick jag ju se en liten skymt utav Göteborg!! En ytterst ytterst liten skymt, men jag kände så väl igen det!! =D
Sist jag var där, det var med dig Lisa, då stod vi typ här och fick vägbeskrivning av två väldigt snälla poliser =D och det är den lappen jag har inlagd lite tidigare i bloggen!!


image27
Linnea skötte sig riktigt ordentligt på den 7timmar långa resa hem!!

image23
En bild säger mer än tusen ord!!
Garanterat!
Det blir asdåliga bilder med min mobil, men i detta sammanhang så är det bara du Lisa som behöver förstå och det vet jag att du gör ;)
Detta är alltså oxå en bild från götet!!




Juldagen!
image24
Retades lite med Annas hund Billbo =)
Han är faktiskt superduktig, han satt så där och jag gick därifrån och hämtade kameran t.o.m och han rörde sig inte förrän jag sa varsågod =D

image25
Turturduvorna på juldagen!!

image26
Girlpower :P

image28
Återförenas efter två veckor ifrån varandra!!
Gullungar!!! =D

image29
Ooookej!! för att det här ska bli trovärdigt!!
Ja detta ska vara fem meter långt, trassligt!! Japp!!
Plus att det var en ljusslinga med massa lampor med invirat i allt!!
Ja, den här ska sitta snurrad på balkongräcket alltså!


Nyår!
image30
Minnas första nyår! Då är man så här glad =D
Sötnos!!

image31
Mamma Pappa
Barn
=)

image32
Och sist men inte minst ^^ eller :P

God Fortsättning Allihopa!!!!!!
Ännu fler bilder finns att se
www.nonstopvampire.bilddagboken.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: