2008-07-05
 14:38:46

Usch!

Ena stunden har jag hemlängtan men i andra så vill jag inte hem igen!! Dagarna här nere har gått så himla fort!
Det är bara imorn kvar och sen ska jag hem. Och just nu så har jag inte den minsta lust att åka hem! Okej, hem till min säng, mitt kök, min soffa och min balkong! Men annars har jag inte den minsta lust, alls!!!
Vill inte vill inte vill inte vill inte!!!
Fast här nere så går tankarna runt i banor hela tiden, vet inte vilken tanke som ska tänkas först!
Och hemma går man tillbaka på rutiner så det är ganska skönt det med!!

Är det inte det ena så är det det andra!! Man kanske skulle göra en helomvändning i livet!!!

Men men, jag låter den här sommaren gå! Bara slappar och finns till! Sen får vi se vad som händer!!

Är ju barnledig vecka 29, vad ska man hitta på då da tro???


The end!


Anonym

Om du inte har de minsta lust att åka hem. Då kan du ju stanna kvar, det är väl ingen som tvingar dig att åka hem.


Anonym

Kan du inte låta lite mera kaxig? Tror du at hon behöver nån som är stöddig och uppkäftig som skriver anonyma kommentarer i bloggen? De klarar hon sig utan!


Catrin

jävla skit grej! Jag klickade inte på skicka!!


Linda

Va är detta? Catfight? Får jag vara med? hyttar med nävarna Karin, de är bloid i hela sängen, kaffebryggarn står på svalning så de inte börjar brinna. Kom hem när du funnit din frid i kroppen. Ingen saknar dig ändå :p haha. Pussen !



PUBLICERAT: 2008-07-06, 18:51:45 | URL: http://lmongo.blogg.se/
Jenny

Det jag menar med meningen är att om du inte vill åka hem så kan du ju vara kvar tjejen för det är väl ingen som tvingar dig hem. Även om jag vill att du ska komma hem för jag saknar dig gumman, men jag har ju hört så mycket av många att vi umgås för mycket, men jag gillar att vara med dig gumman... Kram på dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: