2008-06-02
 22:47:35

Äntligen va!!

image89


Fast jag vet inte om det är så mycket att sakna!
Jag gnäller ju jämt o ständigt nästan =/
Och just ikväll är det inte bättre. Haft en jävla skitdag känns det som fast dagen i sig har varit bra.
Men nu på kvällen känner jag mig jättedeppig! Och jag blir själv förbannad eftersom jag hatar det!
Jag vill vara glad!
Jag är ju alltid optimistisk och positiv!! Det här är inte jag! Fast man kan tydligen inte alltid vara det!
Jag vet ju att jag tillslut rycker upp mig! För allt går ju att lösa! Det vet jag ju! Allt har sina lösningar,
men vissa kan ta lite längre tid än andra!! Det jag borde oroa mig mest för just nu är att jag är pank!
Det blir en skitkul sommar det här!!

Jag tror nog jag ska gå o städa!!!
Sen undrar jag vad det tjänar till att jag öppnar käften!! Hur ofta är det nån som lyssnar!!!??

Jag hittade en sak när jag gick igenom datorn!! Ja jag vet att ni kommer bli nyfikna!!

"Är det vänskapen som växt till kärlek??
ska det hålla på så här??
jag känner mig ibland som ross och rachel i vänner.
vi pratar om att man saknar dom där fjärilarna
i magen... dom ger du mig!!
jag har sagt flera ggr att jag har jättelätt
att vara mig själv med en kille som bara är
en vän. men i din närvaro har jag jämt o alltid,
när jag tänker efter, varit jätteliten, nervös
och mesig!!!Varför?
Jag vill inte vara kär i dig, jag tror inte ens
jag vill vara ihop med dig!! Ja det låter elakt
jag vet, men jag tror faktiskt inte du ingår i
min pojkvänsideal! Jag vill ha en karl!
Mer barn, bo i hus, gifta mig!!
Som alla andra Svenssons!!
Men allra mest är jag nog rädd för vad
andra ska säga!!!"


Over and out!!!

//Me the one and only


anonym

det finns vissa som vill lyssna men det är inte ofta du vill berätta


Anonym

Håller med föregående "talare"


Linda

Tala till dem som lyssnar. Tig till resten. Du är en kämpe. Livet är en berg och dalbana.



PUBLICERAT: 2008-06-03, 14:03:14 | URL: http://lmongo.blogg.se
Jenny

Du vet att jag lyssnar på dig. Säger som Linda tala till dem som lyssnar. Älskar dig gumman



PUBLICERAT: 2008-06-03, 20:32:08 | URL: http://wwwjenny83.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: