2008-06-04
 14:27:08

Confused!

image90

Jag vet nog inge mer patetiskt än att kommentera en blogg anonymt!
Iaf inte på det här sättet som jag fick det =/
Visst det kan ju vara nån som inte känner mig och bara vill jävlas, men jag kan säga så här,
är det nån som känner mig så lovar jag att dom där kommentarerna får mig bara att hålla
ännu mera käften! För har man vänner som tycker så där så kan man säga det utan att vara
anonym! Vem eller vilka jag öppnar mig till har inget att göra med den personen i sig utan det
är själva jag som helt enkelt inte kan prata om mina problem! Och efter dom där orden *pekar neråt*
så kändes det som ett slag under bältet! Men gah! Fan! Varför anonym???!!!

Jaja jag har större bekymmer än så!! Eller just nu känner jag mig fruktansvärt bekymmersfri!

Bara njuter! Njuter utav värmen! Njuter utav Jason Mraz!! Min idol!


*skriker* HJÄLP!! En fucking jävla spindel kröp på armen nyss!! Den var så här stor *visar med händera*
Ja jag lovar, gigantisk!! Säkert en halv cm stor ;)

Har varit ute o gått massor idag!! Gud så skönt!!

Tack så jättemycket för kommentarerna Linda och Jenny! Dina ord värmer Linda, jag förstår inte att du kan ha så rätt i allt du säger ;) Varför lever man bara inte så!! Hur simpelt som helst ju :P Fast jag är avis på dig så det räcker :P Vad är din hållplats just i detta skrivandet?? :P
Och Jenny gumman, du vet att dina känslor är besvarade ;) Och ingen annan kan komma o ändra på det!!! :P
Jag tänker på dig ikväll!! Lova att komma hem hel ;) *skoja bara*
Skönaste bilen vi var ut o åkte igår iaf :P Och jag längtar redan massa till fredag o lördag!!!

Ett litet inkast bara!! Återkommer säkert ikväll!!

Puss på er alla!! Jag älskar er mina vänner!! Ni vet precis vilka ni är!!!


Linda

Ja, du Karin. Man blir vis med tiden. nej, men jag är så van av de du beskriver så. Hållplats, i soffan på Kim wery road, Oysterbay. Höhö. Afrika fortfarande. Intar sveriges gator om några veckor. Känns sjukt. Fika på balkongen tack :) Puss & Kram



PUBLICERAT: 2008-06-04, 17:40:59 | URL: http://lmongo.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: