2008-06-17
 12:40:58

Förvånad mamma!

Så där! Gud så skönt det känns att ha hunnit med så mycket och klockan är inte ens ett än.
Jag vaknade upp hos Jenny imorse, jag erbjöd mig att ta Alex till dagis kl nio istället för kl sju.
Han är inte så sugen på att komma upp kl sex nämligen.

Så det var bara att kliva upp, käka frukost och sen klä på ungarna och göra dom klara att åka iväg.
For iväg med Alex till hans dagis. Sen gick jag och Linnea hem igen. Hon är hemma idag med.
Vill medicinera henne i ett par dagar när hon har sin hosta, vill inte in på sjukan igen helst.
Vi stannade vid stadsparken på vägen hem en liten stund och hon fick leka av sig lite.

Sen åkte vi hem, vi har  tvättstugan, så vi har varit en sväng i lekparken här utanför oxå.
Men det var inte många minuter för Linnea var väldigt tjurig och grinig och helt plötsligt ville hon
gå in! Eh! Woot!! En gång i världshistorien så slapp jag dra 150 vita lögner för att hon skulle följa med in =D

Nu ska jag strax gå ner i tvättstugan igen. Fixa gardiner! Linnea fick nya för ett par dagar sen. Så nu ska jag byta
i resten av rummen. Får hoppas det blir bra. Kul med lite förnyelse!!

På torsdag åker jag till Stockholm. Firar midsommar med min far + familj. Det ska bli riktigt skönt!

Snart ska jag ut på en liten cykeltur oxå. Sen ska jag hem. Bara vara. Ikväll, då SKA / MÅSTE jag bada!!!!!!

Nehepp, ner till tvätten då!!

Hihihihihihi!! Jag trodde inte jag skulle sluta le nångång!! Gud så fånig man känner sig!! Jag försökte tvinga mig själv
att inte le åt det, men det gick fan inte =D Hade ett trevligt meningsbyte nere i tvättstugan ;)


Puss puss!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: