2008-06-05
 11:07:47

Hmmm,,,

Okej, det var så det var! My mistake! Jag missuppfattade kommentarerna och trodde ju helt enkelt att det var
nån som jävlades med mig!! I´m so sorry! Men det var skönt att få veta vad dom handlade om!

Ska försöka att inte gnälla så mycket, undra om man kunde skriva om nå kul!?!
Jag förstår inte var min fantasi tog vägen!! Jag kunde ju det här med blogg förut!
Fast jag har så många bollar i luften så det kan ju vara en orsak!!

Just nu finns det en fråga som grubblas ganska mycket!! Men inget jag kommer ta upp här än!!
En av er vet redan, flera av er kommer jag att prata med!! Fast, det är ju helt o hållet mitt beslut!!

På måndag tänker jag ringa csn!! Och i helgen bara njuta! Av friheten, lugnet, solen och vattnet!

Min tlfn cpar sig oxå!! Så less på mobiler! Va fan ska jag med det till!! Så ha tålamod om jag bara
kastar på luren hela tiden, min tfln gör nämligen det :P

Puss o kram på er!!

Jag ska lyckas!


Linda

Ibland är de bra med många bollar, ibland bara kaos. Njut av helgen stump.



PUBLICERAT: 2008-06-05, 13:30:21 | URL: http://lmongo.blogg.se
Monica

Hej hej.. Hoppas allt e fint me dig!

Tänkte om du ville prata på msn nångång..

Monica[email protected]



PUBLICERAT: 2008-06-12, 03:04:05 | URL: http://rocktjej.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: