2008-06-15
 23:04:11

Lycklig!!

Känner bara en oerhörd lycka!! Nej det är inget speciellt faktiskt! Men trivs bra med livet just nu, fast än det finns sina mörka stunder!! Men hey,  man överlever det mesta faktiskt!!

*höjer volymen lite* *ylar*

Jag ser fram emot sommaren!! Det ska bli roligt med alla galna ideer!!!

Jag sa till Jenny idag att jag har inte ens nån karl i huvudet!! Jag tror det gör mitt humör mycket!
Så trött på dom just nu tror jag!! Alltid är det ju nånting!! Vad ska jag med en sån till??!!
Orkar inte lägga ner massa energi på o visa vem jag är! Sällan det duger iaf!!
Och fjäska!! Nej tack! Det tänker jag inte göra nå mera!! Tjejer är alldeles för naiva oftast! Och det ska
det bli ändring på!! Jag har resten av livet på mig!! Frågan är ju oftast om livet är en resa att hitta en
partner! Men nej! Jag kör inte den vägen nu, svänger nog av i nästa korsning!!
Det är ju iaf mitt liv jag ska leva och inte nån annans!!! På så vis får jag göra som jag själv vill oxå!
Förhoppningsvis!
Jag ger inte upp, kämpar vidare, skam den som ger sig!! Annars kommer man ingenstans!!

*ylar lite till*

Håret! *tittar på håret* Vad fasiken ska man göra med det tro???? Jag måste komma på nåt!!
Va ut i spåret imorse!! Fan så skönt det var!! Innan frukost t.o.m. Fast det blev lite fel kanske för
kl va 12,30 när jag käkade frukost! Haha!
Men tror det är dax igen, att sätta igång! Tar nog en runda imorn efter dagis igen! Jag är ju hemma innan
tio då iaf!! Jag har ju liksom den möjligheten fem dagar i veckan. Och nu är det ju snart sommarlov för dotra
så man kanske skulle passa på! Sen gäller det att använda tiden rätt nu för jag måste plugga ifatt oxå!!


Har lyckats få på mig lite färg oxå!! Inte alls mycket som är kvar nu, men man är ju inte kritvit längre =D Haha!!
Kommer ju sola mera under sommaren oxå så man kan hålla den fina färgen =)

För en gång skull är jag ganska tom i hjärnan! Inte massa funderingar och tusen frågor!! Trivs så faktiskt!

Jag och Jenny planerar en resa i augusti!!! Underbart!!! Vore riktigt roligt!!

För att gnälla lite granna så får vi ju se hur lockande sommaren blir, om jag får nå pengar vill säga!!!
Csn you know!!! Ska ringa dom imorn för dom har ju skickat mail till mig att jag har ett meddelande på mina sida, men det är liksom så här att jag kan inte läsa/öppna deras meddelande. Jag fattar inte varför det ska vara svårt att skicka det dom har att säga i ett mail istället!!! Nej det ska ju krånglas och grejas, ladda hem program som min dator nekar till!!!
Jättespännande!!!

*spelar låten igen! och ylar lite till*

Undra om grannarna gnäller nu! Spelar lite Lordi, och det blir så mkt högre tryck i högtalarna då =D
Och så lite Metallica på det!! *toppen* (tur att man har en unge som sover lika hårt som morsan =D ).

Jag sitter här mest och fördriver tiden, jag borde sova men är inge trött =P och jag vet inte om jag har nåt vettigt att skriva heller =P

Drar iaf till sthlm över midsommar! Ser fram emot det faktiskt! Ska bli skönt att få komma bort lite, få nåt att göra!!

"It´s just the beast under your bed, in your closet, in your head!!"

"Sleep with one eye open, gripping your pillow tight!!"

Tack och godnatt!! *kramar kudden*


Linda

Detta gjorde min start på morgonen, bra gjort! I sommar, då du ;)



PUBLICERAT: 2008-06-16, 07:13:37 | URL: http://lmongo.blogg.se/
Monica

hej.. hur är det me dig? hoppas bra.

själv har ja börjat jobba igen.. trögt i början men man vänjer sig.



PUBLICERAT: 2008-06-20, 03:18:10 | URL: http://rocktjej.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: