2008-03-08
 08:40:32

Ensam...

image60

Jag är inte van att vara ensam. Speciellt inte en fredagskväll.
Men många gånger är det skönt och uppskattat.
Var ensam igår med min dotter och vi mumsade godis och tittade på tv.
Varför gör man inte det oftare för?
Jag är den typen som är beroende av att ha folk runt omkring mig hela
tiden. Fast det är ju ett beroende som jag själv har skapat.
Och nu så här på kvällen när jag ska sova så inser jag att det är helt okej
att vara ensam. Klart att jag klättrade på väggarna ett par gånger men det
är ju för att jag inte är van.
Det går att ha en riktigt mysig hemmakväll alldeles för sig själv med ängeln.
Jag vet i alla fall att det var uppskattat för hennes del.


Inatt har jag varit hundvakt. Har knappt märkt att dom har varit här =D
Självklart hade grannen fest ikväll, och jag förstår att hundarna muttrade
åt det för jag muttrade ikapp med dom!!
Är väldigt less på all skit i denna trappuppgång, och då är jag typ aldrig
hemma. Har stor lust att klaga att dom har fest lite väl ofta, fast det är inte
festen som stör mig, det är hur det ser ut dagen efter.
Det ligger kletig öl o sprit överallt som dom spillt. Spyor i trappen eller precis
i porten, vilket är nå så grymt jävla äckligt!!!
Och det tar ju ett par dagar innan SB varit här o gjort rent!!

Jenny, du ska nog vara nöjd med det som bor i din trapp =D =D =D LOL!!

Nej, nu ska jag göra mig iordning och gå o lämna tillbaka byrackorna =D

Hmm, är jag sugen? Let me think about it!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: