2008-03-16
 10:13:36

Gå vidare!

Jag känner mer och mer hur saknaden tar vid. Fattade nog inte i början vad som hände det finns en sak som sårade mig riktigt kraftigt du var nog inte lika seriös som jag. Jag har ju faktiskt en gång i tiden börjat bilda familj och har faktiskt inge intresse i att bara leka runt utan jag vill fortfarande stadga mig med "den" där familjen. Var det därför det var så långt mellan oss. Bara sätta sig och åka till nån som man kan fortsätta åka till ibland och ha lite kul. Inget som behöver bli seriöst. Bara en dag i taget. (jag vet inte, men ni som sitter i min sits och har små barn hemma, tala om för mig hur man tar en dag i taget =/ tänkte väl det!) Men om man inte är ute efter nåt då blir det ju enbart sex. Och hallå! Det tror jag att jag kan finna på närmare håll. Det var ju t.o.m du som sa att du kände dig smått förälskad. Vill man inte fortsätta bygga på dom känslorna då? Jag var kär i dig! Ritkigt kär i dig! Men jag vill inte erkänna att jag ibland saknar dig som fan. Kan nog bero mycket på att det slutade som det gjorde!


It´s time to move on!

image68


Tove

Hej! Gillar verkligen att läsa dina bloggar!


Linda

de är oftast ovisheten som gör ondast med tanke på hur allt slutade :/



PUBLICERAT: 2008-03-16, 11:08:54 | URL: http://lmongo.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: